شناسهٔ خبر: 29390760 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مرکز رسیدگی به امور مساجد | لینک خبر

در پنجمین روز نمایشگاه

نمایشگاه مدیریت تخصصی مسجد میزبان مسئولان فرهنگی 4 استان

نمایشگاه تخصصی مدیریت مسجد در پنجمین روز برگزاری خود میزبان ده ها امام جمعه، جماعت و فعال مسجدی از جمله نمایندگان 4 استان بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ امروز پنج شنبه 24 ابان ماه مسئولان امور مساجد و نمایندگانی از دستگاه های مرتبط با مسجد از نواحی مختلف استان تهران و نمایندگان و مسئولان فرهنگی چهار استان یزد، خراسان جنوبی، فارس و مرکزی با حضور در اولین نمایشگاه تخصصی مدیریت مسجد با اصول مدیریت مسجد، راهبردهای تعالی سازمانی در اداره مساجد، مسائل و مشکلات فرهنگی مساجد و راه حل های آن، وظایف کارگزاران مسجد، برنامه راهبردی سوم مساجد، فرایند جذب و استخدام ائمه جماعات، سامانه سجم(سامانه جامع مساجد) استقرار نظام حقوقی مساجد، استقرار نظام مالی ـ مدیریتی مساجد، نظام مدیریت فرهنگی مساجد، نرم افزار مسجدیاب، مسجد TV، باشگاه ایده پردازی مسجد و ... آشنا شدند. 
 
همچنین امروز نمایندگان مناطق شهید مدنی، شهید اشرفی، شهید شاه آبادی و شهید دستغیب مرکز رسیدگی به امور مساجد در این نمایشگاه حضور یافتند و پس از بازدید و آشنایی با دست آوردها و مباحث مختلف مدیریتی مساجد با طی نشستی با حجت الاسلام حاج علی اکبری رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد و سایر مسئولان این نهاد مسائل و دغدغه های خود را به صورت حضوری مطرح و برای یافتن راه حل مشکلات به تبادل نظر پرداختند.

نظر شما