شناسهٔ خبر: 29390714 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور تأکید کرد؛

ضرورت توجه به راهیان نور به عنوان شاخص پرورشی در مدارس

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت: راهیان نور حرکتی کاملا تربیتی و فرهنگی است و باید به عنوان شاخص های پرورشی در مدارس مدنظر قرار گیرد.

صاحب‌خبر -
ضرورت توجه به راهیان نور به عنوان شاخص پرورشی در مدارسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، سردار «علی صابر ماهانی» رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور عصر امروز (پنجشنبه) در مراسم افتتاحیه رسمی و تجلیل از فعالان راهیان نور استان با اشاره به اینکه راهیان نور تداوم راه شهدا است، اظهار داشت: راهیان نور حرکتی کاملا تربیتی و فرهنگی است و باید به عنوان شاخص های پرورشی در مدارس مدنظر قرار گیرد.
 
وی دشمن شناسی و بصیرت افزایی را وظیفه امروز دانش آموز دانست و با بیان اینکه اولین درس از شهدا از جمله شهید فهمیده این است که وی می خواست حرف امام راحل را عملی کند، افزود: دانش آموزان باید به راه و فرمان رهبری توجه داشته باشند.
 
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور ضیافت و زیارت بامعرفت را نکته کلیدی در راهیان نور عنوان کرد و گفت: راهیان نور دانش آموزی یک حرکت تربیتی و کار مشترک بین آموزش و پرورش و بسیج است.
 
سردار ماهانی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد و توجه اساسی به مخاطب شناسی را وظیفه راویان راهیان نور عنوان کرد و افزود: راویان نور به الگوی تربیتی در راهیان نور توجه داشته باشند و برای ترویج نشر ارزشهای دفاع مقدس تلاش کنند.
 
انتهای پیام/

نظر شما