شناسهٔ خبر: 29390346 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه عاشورا:

جوانان ایران رویش‌های انقلاب هستند/امنیت امروز را مدیون شهداهستیم

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا گفت: جوانان ایران رویش‌های انقلاب هستند و جوانان با تبعیت از مقام معظم رهبری، حرمت شهدا را پاس داشته و راه آنها را ادامه می دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عابدین خرم شامگاه امروز پنج شنبه در یادواره سه شهید مدافع حرم آذربایجان شرقی در تبریز با بیان اینکه باید راه شهدا ادامه پیدا کند بر ضرورت برگزاری یادواره های شهدا و تبیین اهداف شهیدان مدافع حرم و انقلاب اسلامی به جوانان و نوجوانان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه راه شهدا یافتنی است نه دانستنی، افزود: جوانان ایران اسلامی با پیروی از ولایت، آماده پاسداری و دفاع از این انقلاب و حریم خون شهدا هستند.

خرم همچنین با اشاره به اینکه شهدا لطیف ترین قلب‌ها را در راه شهادت و دفاع از آرمان‌ها داشتند، گفت: امنیت امروز را مدیون شهدا هستیم، کار شهدا عاشقانه بود و امیدوارم راهشان پر رهرو باشد.

وی گفت: اگر مدافعان حرم نبودند امروز زیارت این حرم‌ ها و پیاده روی اربعین درکار نبود. برای همین است که باید یاد شهدا در جامعه زنده باشد.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید برا ینکه شهدای مدافع حرم، مظلومانه ولی در عین حال، مقتدرانه از حرم اهل بیت (ع) دفاع کردند، ادامه داد: اینکه مدافعان حرم مانند ستارگان درخشان در آسمان کشور می ‌درخشند.

خرم همچنین در پایان با اشاره به خانواده شهدا گفت: خانواده همه شهدای انقلاب اسلامی و مدافعین حرم، نور چشم این مردم هستند.

نظر شما