شناسهٔ خبر: 29390044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تسلیت رئیس جمهور، وزیر تعاون و استاندار گلستان

در پی جان باختن رییس سازمان تامین اجتماعی و معاون این سازمان، رییس‌جمهور، وزیر تعاون، کار و و رفاه اجتماعی و استاندار گلستان در پیامهایی این ضایعه تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان؛ ضایعه در گذشت رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی را به خانواده های محترم ایشان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی، خانواده بزرگ دولت و جامعه عزیز کارگری و بازنشستگان تسلیت می گویم.

در پی جان باختن رییس سازمان تامین اجتماعی و معاون این سازمان، رییس‌جمهور، وزیر تعاون، کار و و رفاه اجتماعی و استاندار گلستان در پیامهایی این ضایعه را به مردم قدر شناس ایران و خانواده بزرگوار ایشان تسلیت گفتند.

در پیام رئیس جمهور آمده است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

و مَنْ يَخْرُجْ مِنْ بَيْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ

خبر تلخ سانحه تصادف رانندگی و درگذشت اندوهبار رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی موجب تاثر و تالم فراوان شد.

مرحوم دکتر سید تقی نوربخش، همراه صدیق و کوشای دولت در ۵ سال گذشته؛ مدیری متعهد و دلسوز، پرکار، صادق و متواضع بود که لحظه ای از خدمت به خانواده تامین اجتماعی بویژه کارگران زحمت کش و بازنشستگان شریف باز نایستاد.

مرحوم عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی نیز سالها در مسوولیت های مختلف پارلمانی و اجرایی خدمات ارزنده ای داشتند، و تقدیر چنین بود که این دو چهره خدمتگزار، با هم و در مسیر خدمت به مردم به دیدار معبود بشتابند.پیام تسلیت رئیس جمهور، وزیر تعاون و استاندار گلستان

اینجانب این ضایعه را به خانواده های محترم نوربخش و تاج الدین، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی، خانواده بزرگ دولت و جامعه عزیز کارگری و بازنشستگان تسلیت می گویم.

برای آن عزیزان فقید که در راه خدمت به مردم جان خود را تقدیم کردند، از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه و علو درجات، برای خانواده های محترم ایشان و بازماندگان صبر و اجر و برای مصدوم این سانحه شفای عاجل و کامل مسالت دارم.

همچنین در پیام مشترک محمد شریعتمداری وزیر تعاون و سید مناف هاشمی استاندار گلستان آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

سانحه رانندگی هولناکی که عصر امروز 24 آبان در محور کردکوی به گرگان در استان گلستان رخ داد و منجر به ضایعه از دست رفتن دو مدیر توانمند و دو انسان دلسوز به مردم و به میهن عزیز اسلامی مان، آقایان سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و  عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی گردید، آنچنان سخت و دردناک بود که هنوز باوری نسبت به درگذشت آنان در فکر و ذهنمان نمی گنجد.

پیام تسلیت رئیس جمهور، وزیر تعاون و استاندار گلستانبی شک مردم قدرشناس جمهوری اسلامی ایران خدمات و زحمات بی دریغ این مدیران دلسوز و شیفته خدمت را از یاد نخواهند برد و براستی که مدیران خدوم در قلب پاک ملت جای دارند.

اینجانبان ضمن تقدیر از پیگیری های ریاست محترم جمهوری و معاون اول رئیس جمهور این حادثه دردناک را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده داغدار این عزیزان تسلیت عرض می نماییم و از درگاه ایزد منان برای آن بزرگواران غفران الهی مسالت داریم.

نظر شما