شناسهٔ خبر: 29389452 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دو فوتسالیست هرمزگانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

بندرعباس- ایرنا- نایب رییس هیات فوتبال هرمزگان گفت: با نظر کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان، دو نفر از فوتسالیست های استان به اردوی آمادگی این تیم دعوت شدند.

صاحب‌خبر -

علی خواجه فینی عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مهرداد قنبرزاده و امین نصرالله زاده که هر دو عضو تیم آذرخش بندرعباس هستند، بازیکنان دعوت شده به این اردو از استان هرمزگان می باشند.
وی افزود: این دو بازیکن پیش از این نیز به اردوهای تیم ملی فوتسال دعوت شدند.
خواجه فینی خاطرنشان کرد: ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان 15 بازیکن را به این اردو که از روز شنبه 26 آبان ماه در محل کمپ تیم ملی فوتسال در تهران آغاز می شود، دعوت کرده است.
وی بیان داشت: اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان که خود را برای حضور در تورنمنت بین المللی اسلواکی آماده می کند، تا روز 28 آبان ماه ادامه دارد.
در حال حاضر 14 تیم در رشته های مختلف فوتبال از جمله فوتبال ساحلی و فوتسال در رده های مختلف سنی و در دو بخش بانوان و آقایان از استان هرمزگان در لیگ های برتر، لیگ دسته اول و زیر گروه قرار دارند که از جمله تیم های لیگ برتری این استان می توان به تیم های فوتبال نوجوانان و جوانان البدر و تیم فوتسال آذرخش بندرعباس و تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس اشاره کرد.
7198/6048

نظر شما