شناسهٔ خبر: 29389309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

‌مشکلات راه و راه‌آهن در استان کرمان زیاد است

R7860/P1377/S6,67/CT7

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات راه و راه‌آهن در استان کرمان زیاد است گفت: در رفسنجان سه هزار خانه در پلاک دولت افتاده و یکدفعه جزو اراضی ملی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، احمد انارکی‌محمدی امشب در جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان با اسلامی وزیر راه و شهرسازی که در دفتر استاندار کرمان برگزار شد اظهار داشت: جاده‌های استان کرمان مشکلات زیادی دارند.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از راه‌ها باید روکش آسفالت شود گفت: از استان یزد که وارد کرمان می‌شویم اگر راننده خواب باشد بیدار می‌شود چرا که راه‌های کرمان بسیار خراب است.

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جاده رفسنجان-زرند شانه خاکی ندارد عنوان کرد: با کمک خیر تا داوران که حدود 35 کیلومتر است شانه‌گذاری آن انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در رفسنجان سه هزار خانه در پلاک دولت افتاده و یکدفعه جزو اراضی ملی شده است افزود: مشکلات راه‌آهن در استان کرمان زیاد است.

انارکی‌محمدی با بیان اینکه یک ایستگاه در احمدآباد داریم که مردم ناراضی هستند گفت: تمامی ایستگاه‌های راه‌آهن در خارج از نقاط جمعیتی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه 120 واحد مسکن راه‌آهن در خارج از ایستگاه متعلق به راه‌آهن در منطقه بیاض است که خالی هستند عنوان کرد: در این خانه‌ها اتفاقات بدی می‌افتد که قابل ذکر نیست.

در این جلسه علیبرز بختیاری نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در این جلسه با بیان اینکه هر جا چونه‌زنی بیشتر هست کار بیشتری انجام می‌شود اظهار داشت: متاسفانه کار براساس نیازهای واقعی مناطق انجام نمیشود و توزیع منابع عادلانه نیست.

وی با اشاره به اینکه جاده کرمان-بافت و بافت-سیرجان همچنان مشکل دارد و نیازمند تخصیص اعتبار است گفت: این جاده در بسیاری از روزها به دلیل ترافیک سنگین یک‌طرفه می‌شود.

انتهای پیام/ش

نظر شما