شناسهٔ خبر: 29389047 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حضور رييس جمهوري فرصتي مغتنم براي توسعه آذربايجان غربي است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه گفت: حضور رييس جمهوري در استان فرصتي مغتنم براي توسعه استان است و اميدواريم از اين فرصت به بهترين شکل ممکن استفاده شود.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام والمسلمين سيدمهدي قريشي روز پنجشنبه در جلسه شوراي اداري آذربايجان غربي افزود: دراين سفر مي توان زمينه توسعه روزافزون استان را در بخش هاي مختلف فراهم کرد.
وي در ادامه با قدرداني از همکاري برخي ادارات استاني با ستاد عتبات عاليات براي برپايي موکب هاي اربعين حسيني اضافه کرد: البته برخي کاستي هايي در اين خصوص وجود داشت که اميدواريم براي سال هاي آتي رفع شود.
وي با اشاره به اينکه رعايت تقواي الهي از جمله مهمترين عوامل رشد انسان است، بيان کرد: مي توان با رعايت تقواي فردي و اجتماعي، زمينه حل مشکلات اقتصادي را نيز فراهم کرد.
معاون امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار آذربايجان غربي نيز در اين جلسه با اشاره به سفر آتي رييس جمهوري و هيات دولت به استان ادامه داد: هر سفر هيات دولت، تحرکي اساسي براي توسعه استان فراهم مي کند.
رضا حسيني با اشاره به برکت هاي سفر گذشته هيات دولت به آذربايجان غربي گفت: بخش اعظمي از مصوبه هاي آن سفر در راستاي توسعه استان اجرايي شده و نوعي محرک اقتصادي بوده است.
وي از اختصاص 15 هزار ميليارد ريال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملي براي توسعه استان خبر داد و افزود: اولويت اول در استفاده از اين اعتبار، توسعه بخش حمل و نقل و پايانه هاي مرزي است و اميدواريم بتوانيم از اين اعتبار به خوبي بهره ببريم.
در اين جلسه همچنين از دستگاه هاي برتر در قالب جشنواره شهيد رجايي با اهداي لوح قدرداني شد.
به گزارش ايرنا، دکتر حسن روحاني و برخي اعضاي هيات دولت طي هفته آينده به آذربايجان غربي سفر مي کنند.
2093/3072
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما