شناسهٔ خبر: 29389018 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

لیگ دسته یک والیبال؛

آغاز با طعم رقابت‌های نزدیک و استقبال پرشور

رقابت های لیگ دسته یک والیبال با برگزاری هشت دیدار در شهرهای مختلف کشور آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، لیگ دسته یک والیبال ایران از روز پنجشنبه و با برگزاری 8 دیدار در گروه های چهارگانه در شهرهای مختلف کشور آغاز شد و شاهد دیدارهای جذاب و نزدیکی در اقصی نقاط کشور بودیم.

گروه اول
هر دو دیدار این گروه با رقابت نزدیک و جذاب همراه بود و در نهایت دو تیم شهروند نکا و میلاد نور رامسر موفق به کسب پیروزی با نتیجه سه بر دو شدند. شهروند نکا در دیدار با اتحاد نور با نتیجه سه بر دو به برتری دست پیدا کرد و همچنین میلاد نور رامسر در تقابل با توپکا بابلسر به پیروزی با همین نتیجه دست یافت. به این ترتیب میلاد نور رامسر در این گروه با توجه به معدل امتیازی بهتر، صدرنشین شد.

گروه دوم
افق قم و شهرداری رامسر شروع خود را با برد جشن گرفتند و موفق شدند در اولین دیدار حریفان خود را شکست دهند. افق قم برابر شهرداری کرج در روزی که میزبان بود با نتیجه سه بر صفر به برتری دست پیدا کرد تا صدرنشین گروه شود. شهدای رامسر نیز در اولین دیدار خود در روزی که مهمان مقاومت تهران بود، به برد رسید و توانست حریف خود را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد تا به این ترتیب در شروع مسابقات عملکرد خوبی داشته باشد.

گروه سوم
سپاهان اصفهان در اولین دیدار خود موفق شد با نتیجه سه بر صفر نماینده کرمانشاه را در خانه شکست دهد تا در اولین گام، برد با ارزشی را کسب کند. در دیگر دیدار این گروه راه یاب ملل مریوان با نتیجه سه بر یک کوردبال را شکست داد تا بعد از سپاهان در رده دوم قرار بگیرد.

گروه چهارم
شهداب یزد در این گروه با یک برد قاطعانه برابر لاستیک بارز کرمان صدرنشین گروه خود شد و با پیروزی سه بر صفر شروع موفقی در این مسابقات داشت. در جدال جذاب این گروه، صنایع اردکان در یک دیدار نزدیک و با نتیجه سه بر دو خاتم جوان اردکان را شکست داد تا در اولین گام، برد با ارزشی در حضور 1500 تماشاگر اردکانی کسب کند.

نظر شما