شناسهٔ خبر: 29388831 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

واکنش‌ها به خبر درگذشت «نوربخش» رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاونش

صاحب‌خبر -

به گزارش سرپوش، خودرو حامل «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور عصر امروز دچار حادثه شد و بر اثر این سانحه نوربخش و عبدالرحمن تاج‌الدین درگذشتند.

 

رئیس جمهور درگذشت رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفت

 

متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی اللَّهِ

خبر تلخ سانحه تصادف رانندگی و درگذشت اندوهبار رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی موجب تاثر و تالم فراوان شد.

 

مرحوم دکتر سید تقی نوربخش، همراه صدیق و کوشای دولت در ۵ سال گذشته؛ مدیری متعهد و دلسوز، پرکار، صادق و متواضع بود که لحظه ای از خدمت به خانواده تامین اجتماعی بویژه کارگران زحمت کش و بازنشستگان شریف باز نایستاد.

 

مرحوم عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی نیز سالها در مسوولیت های مختلف پارلمانی و اجرایی خدمات ارزنده ای داشتند، و تقدیر چنین بود که این دو چهره خدمتگزار، با هم و در مسیر خدمت به مردم به دیدار معبود بشتابند.

 

اینجانب این ضایعه را به خانواده های محترم نوربخش و تاج الدین، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی، خانواده بزرگ دولت و جامعه عزیز کارگری و بازنشستگان تسلیت می گویم.

 

برای آن عزیزان فقید که در راه خدمت به مردم جان خود را تقدیم کردند، از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه و علو درجات، برای خانواده های محترم ایشان و بازماندگان صبر و اجر و برای مصدوم این سانحه شفای عاجل و کامل مسالت دارم.

 حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 


پیام تسلیت وزیر کار و استاندار گلستان در پی درگذشت رئیس سازمان تامین اجتماعی

متن پیام دکتر محمد شریعتمداری و سید مناف هاشمی به شرح زیر است؛

 

انالله و انا الیه راجعون

سانحه رانندگی هولناکی که عصر امروز ۲۴ آبان در محور کردکوی به گرگان در استان گلستان رخ داد و منجر به ضایعه از دست رفتن دو مدیر توانمند و دو انسان دلسوز به مردم و به میهن عزیز اسلامی مان، آقایان «سیدتقی نوربخش»  مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و  «عبدالرحمن تاج الدین» معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی گردید، آنچنان سخت و دردناک بود که هنوز باوری نسبت به درگذشت آنان در فکر و ذهنمان نمی‌گنجد.


بی شک مردم قدرشناس جمهوری اسلامی ایران خدمات و زحمات بی‌دریغ این مدیران دلسوز و شیفته خدمت را از یاد نخواهند برد و براستی که مدیران خدوم در قلب پاک ملت جای دارند.


اینجانبان ضمن تقدیر از پیگیری‌های ریاست محترم جمهوری و معاون اول رئیس جمهور این حادثه دردناک را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده داغدار این عزیزان تسلیت عرض می نماییم و از درگاه ایزد منان برای آن بزرگواران غفران الهی مسالت داریم.


محمد شریعتمداری          سید مناف هاشمی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی        استاندار گلستان

 

همچنین اعضای فعلی و سابق دولت به این اتفاق واکنش نشان دادند.

سیدتقی نوربخش و عبدالرحمن تاج‌الدین,اخبار سیاسی,خبرهای سیاسی,دولت واکنش حسام الدین آشنا
سیدتقی نوربخش و عبدالرحمن تاج‌الدین,اخبار سیاسی,خبرهای سیاسی,دولت علی ربیعی

 

 

نظر شما