شناسهٔ خبر: 29388799 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اردبیل|تولید علم مبتنی بر نیاز انقلاب وظیفه دانشجویان بسیجی است

R41374/P1377/S6,49/CT11

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تاکید به نقش دانشجویان بسیجی در تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی گفت: تولید علم و دانش مبتنی بر نیازها و آرمانهای انقلاب اسلامی محوری‌ترین وظیفه دانشجویان بسیجی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار جلیل بابازاده بعد از ظهر امروز در نشست صمیمی با دانشجویان بسیجی در اردبیل اظهار داشت: بعد از صدور فرمان تشکیل بسیج دانشجویی توسط امام راحل در کشور اندیشه‌های بسیاری در خصوص عدم موفقیت این قشر در دنیا مطرح بود اما امروز شاهد هستیم که با اهتمام نیروهای جوان و متخصص بسیج دانشجویی در کشور به یکی از علل اصلی هراس دشمنان مبدل گشته است.

وی با بیان اینکه دانشجوی بسیجی یا بسیجی دانشجو در طول حیات واقعی خود علاوه بر خدمات ارزنده‌ای که به هم‌میهنان خود دارد باید رسالت خطیر خود که همان تولید علم مبتنی بر نیازهای انقلاب است را نیز به خوبی به انجام برساند، افزود: دانشجوی بسیجی امروز یک دانشجوی ساده نیست بلکه یک متخصص و یک صاحب نظر در عرصه‌های مختلف اقتصادی، موشکی، هسته‌ای، فرهنگی و اجتماعی تلقی می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: در حال‌حاضر در کشور شاهد هستیم که نسل‌های نوین اردوهای جهادی با ارائه خدمات ارزنده به مردم در نقاط مختلف کشور بالاخص در مناطق دور و آسیب‌پذیر در حال خدمت‌رسانی واقعی به انقلاب و انقلابیون هستند و یقین بدانیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز به همین نیروهای جوان کارآمد خود افتخار می‌کند.

بابازاده با اشاره به جایگاه شهدای بسیجی در حصول پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: آرامش و اقتدار کنونی کشور ما در واقع در سایه خون عزیزانی است که روزی رفتن را به ماندن ترجیح داده و عاشقانه تا پای جان جنگیدند که امروز اینچنین ما با هیمنه و افتخار نام از انقلاب خود بر زبان برانیم.

وی با تاکید بر حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی از سوی نسل جوان کنونی اظهار کرد: امروز اگر می‌بینیم که شخصیت و سیره شهید حججی‌ها و نام آنها برای همیشه در قلب این خاک پاک به یادگار خواهد ماند این در واقع در نتیجه خدمات ارزنده آن عزیزانی است که بر سر حفظ خاک وطن و ناموس خود همواره در جبهه‌های حق علیه باطل ایستادگی کرده و به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: شهید حججی و امثال شهید حججی در یک لحظه حججی نشدند بلکه این فرزندان ایران قبل از شهادت‌شان نیز در جبهه‌های سازندگی و بسیج خدمتگزار مردم بودند و دست به اقداماتی زدند که هنوز هم آثار و برکت آنها از آن عزیزان به یادگار مانده است.

انتهای پیام/ش

نظر شما