شناسهٔ خبر: 29387208 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تمجید رسانه انگلیسی از کریم انصاریفرد؛ مهاجمی برای تنوع

سایت footballleagueworld گزارش داد آیتور کارانکا سرمربی ناتینگهام فارست توانمندی‌های کریم انصاری‌فرد را در طول فصل جاری چمپیونشیپ انگلیس به نمایش خواهد گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، وی پرکارترین سرمربی این رقابت‌ها در فصل نقل و انتقالات تابستانی است که ترکیب تیم ناتینگهام فارست را به‌طور کلی تغییر داد و در این فصل می‌توانیم روی نقش عمیق‌تر کریم انصاری‌فرد در این تیم حساب کنیم. اوایل ماه جاری میلادی بود که این ملی‌پوش ایرانی با عقد قراردادی تا سال 2020 میلادی به تیم تحت هدایت آیتور کارانکا پیوست.

بر اساس این گزارش، سرمربی ناتینگهام فارست تاکنون فقط در یک بازی مقابل تیم شفیلد یونایتد از کریم انصاری‌فرد به‌عنوان بازیکن جایگزین استفاده کرد اما این سرمربی اسپانیایی از تنوعی که این ملی‌پوش ایرانی می‌تواند برای تیمش به ارمغان بیاورد صحبت می‌کند. او گفته بود کریم انصاری‌فرد مناسب سیستم 1-3-2-4 است. اگر کاروالهو به هر دلیلی بازی نکند کریم انصاری‌فرد می‌تواند در قالب بازیکن شماره 10 به میدان برود، همچنین می‌تواند پشت گرابان یا مورفی بازی کند.

انصاری‌فرد در بازی شنبه‌شب گذشته ناتینگهام فارست مقابل استوک سیتی که با تساوی بدون گل پایان یافت مورد استفاده قرار نگرفت و آیتور کارانکا، گیل دیاس را از روی نیمکت به میدان فرستاد. رسانه انگلیسی در پایان می‌نویسد: «کریم انصاری‌فرد می‌تواند یک ارزش خیره‌کننده برای تیم ناتینگهام فارست باشد. او رکورد خوبی در عرصه فوتبال بین‌المللی دارد و سال گذشته نیز در یونان بازیکن تاثیرگذاری بود. انصاری‌فرد تناسب را برای خط حمله ناتینگهام فارست به ارمغان می‌آورد و می‌تواند جایگزین خوبی برای گرابان و کاروالهو در طول فصل باشد. استفاده کامل از این ملی‌پوش ایرانی در ترکیب این تیم هم‌اکنون یک اولویت است.»

 

نظر شما