شناسهٔ خبر: 29387030 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعزام راهیان نور دانش آموزی مازندران از 25 آبان

معاون اجرایی سپاه کربلا از اعزام ۱۰ هزار دانش آموز استان مازندران تا پایان امسال در قالب اردو‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری  صدا و سیما ، سرهنگ عسگر مجیدی درحاشیه  نشست با خبرنگاران مازندران در گفتگو با خبرنگار ما  گفت: اعزام کاروانهای  راهیان نور  دانش آموزی از ۲۵ آبان ماه آغاز می شود.

سرهنگ مجیدی با اعلام اینکه  اردوهای راهیان نور دانش آموزی  چهار روزه است خاطر نشان کرد : امسال ۱۰ هزار نفر از دانش آموزان مازندران از مناطق 22 گانه  شهرهای استان به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند.

 معاون اجرایی سپاه کربلا با بیان اینکه سال قبل حدود ۱۵ هزار نفر به اردوهای دانش آموزی راهیان نور اعزام شدند گفت: امسال طبق برنامه حدود ۱۰ هزار نفر به این اردوها اعزام می شوند.

 سرهنگ مجیدی، فرهنگ دفاع مقدس را سبب توسعه و تداوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: فرهنگ جهاد و شهادت سبب دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی شده است و این دفاع مقدس انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

وی  تصریح کرد: کاروانهای اعزامی دارای  راوی و روحانی می باشند ضمن اینکه دانش اموزان در طول 4 روز از مناطق عملیاتی جنوب  کشور همانند منطقه عملیاتی شلمچه ، اروند کنار،بیمارستان صحرایی امام حسین ع و معراج شهدای شهید محمود وند اهواز و نیز از پالایشگاه نفت آبادان و کارخانه ساخت  گوشی های تلفن همراه ساخت داخل بازدید می کنند .

 سرهنگ مجیدی  برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی را از جمله برنامه های  ترویج فرهنگ ناب اسلامی بیان کرد و افزود: برپایی اردوهای یک روزه دفاع مقدس  نیز بصورت درون استانی از دهه فجر با هدف ترویج فرهنگ دفاع مقدس آغاز می شود.

نظر شما