شناسهٔ خبر: 29386816 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

به‌روزرسانی ۱٫۳۰ عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد

در جدیدترین به‌روزرسانی منتشر شده از عنوان Gran Turismo Sport شاهد برطرف شدن برخی از مشکلات بازی در حالت اسپورت (Sport Mode) هستیم. برای اطلاع از جزئیات این به‌روزرسانی ادامه مطلب را مطالعه کنید.

صاحب‌خبر -
به‌روزرسانی ۱٫۳۰ عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد

در جدیدترین به‌روزرسانی منتشر شده از عنوان Gran Turismo Sport شاهد برطرف شدن برخی از مشکلات بازی در حالت اسپورت (Sport Mode) هستیم. برای اطلاع از جزئیات این به‌روزرسانی ادامه مطلب را مطالعه کنید.

دو به‌روزرسانی قبلی این عنوان که توسط شرکت پولیفونی دیجیتال (Polyphony Digital) برای کنسول ‌پلی‌استیشن ۴ منتشر شد، سبب اضافه شدن چند ماشین جدید و موسیقی متن جدید به بازی شد. اما در جدیدترین به‌روزرسانی این عنوان که نسبت به به‌روزرسانی‌های گذشته این بازی حجم کمتری نیز دارد، امروز منتشر شد.

به‌روزرسانی ۱٫۳۰ این بازی مشکلات عمده‌ای بازیکنان در حالت اسپورت این بازی پیدا کرده بودند را تا حد معمول برطرف خواهد کرد. مشکل عمده‌ای که بیشتر بازیکنان آن را گزارش داده بودند؛ مسئله زمان برگزاری مسابقات روزانه و مسابقات قهرمانی بود که در زمان مشخص شده برگزار نمی‌شد و در این موضوع دچار اختلال شده بود.

علاوه بر مشکل بالا، مشکلاتی همچون آغاز مسابقه توسط ماشین‌ها از اواسط مسیر، که در نوع خود عجیب و غریب بود و یکی از اولین قوانین مسابقات را نقض می‌کرد و یا هنگامی که مسابقه از خط شروع آغاز می‌شد، ماشین‌ها نمی‌توانستند حرکت کنند و در خط شروع گیر می‌افتادند.

تمامی مشکلات بالا که توسط بازیکنان گزارش شده بود در به‌روزرسانی جدید این عنوان برطرف شده و دیگر هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد. حجم این به‌روزرسانی چیزی در حدود ۱۳۷٫۲ مگابایت است که نسبت به به‌روزرسانی‌های گذشته این بازی کم‌ترین حجم را دارد؛ منطقی است چون در عین حال چیزی را به بازی اضافه نمی‌کند.

دقت داشته باشید که قبل از شروع بازی آن را به‌روز کنید به خصوص اگر می‌خواهید حالت ورزشی را امتحان کنید. شما می‌توانید برای اطلاع از جزئیات بیشتر این به‌روزرسانی، اینجا را مطالعه کنید. Gran Turismo Sport هم‌اکنون برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس است. جدیدترین به‌روزرسانی این بازی در تاریخ ۲۴ آبان ماه (۱۵، نوامبر) به صورت رسمی منتشر شد.

همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازی، نقد و بررسی Gran Turismo Sport را مشاهده کنید.

نظر شما