شناسهٔ خبر: 29386649 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کیکر: انتقال پاوار به بایرن مونیخ تقریبا نهایی شده است؛ هاورتز و یوویچ در رادار بایرن هستند

مهیار میرزاپور

کیکر و بیلد به بررسی گزینه های مدنظر باشگاه بایرن مونیخ در فصل نقل و انتقالات پرداخته اند.

صاحب‌خبر -

طرفداری - بایرن مونیخ نتوانسته در فصل جاری انتظارات را برآورده کند. به همین دلیل روز به روز اخبار بیشتری در مورد اهداف احتمالی آنها در بازار نقل و انتقالات منتشر می شود.

به گزارش کیکر، انتقال بنجامین پاوار، مدافع باشگاه اشتوتگارت به بایرن مونیخ تقریبا نهایی شده و با هزینه 35 میلیون یورویی، پاوار به بایرن می پیوندد. کای هاورتز 19 ساله از بایرلورکوزن هم توجه مدیران بایرن را به خود جلب کرده است. لوکا یوویچ، مهاجم 20ساله آینتراخت فرانکفورت هم در رادار بایرن مونیخ است.

ماتیس ده لیخت

بیلد مدعی است، نیکو کواچ به مدیران بایرن گفته که به بازی یوویچ علاقه مند است. او بازیکن بنفیکاست و به صورت قرضی برای آینتراخت بازی می کند. لوکا در فصل جاری بوندس لیگا، 9گل در 9بازی به ثمر رسانده است. آینتراخت فرانکفورت می تواند با استفاده از بند 8میلیون یورویی موجود در قراردادش، این بازیکن را به صورت دائمی به خدمت بگیرد.

درضمن گفته می شود بایرنی ها ده لیخت 19ساله از آژاکس را هم زیر نظر دارند. بارسلونا هم به دنبال جذب این بازیکن است. طبق این ادعا در تابستان پیش رو، یک بازیکن از بین مانولاس (مدافع آ اس رم) و ده لیخت جایگزین بواتنگ خواهد شد.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما