شناسهٔ خبر: 29386515 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

انریکه: کرواسی برای حمله کردن می‌آید؛ این بازی برای اسپانیا هم حکم مرگ و زندگی را دارد

مهدی آزادی

لوچو به اهمیت پیروزی در بازی امشب آگاه است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - لوئيز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا از حیاتی بودن بازی با کرواسی می‌گوید.

لاروخا امشب در حالی در آخرین بازی‌اش در مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف کرواسی می‌رود که با هر نتیجه‌ای جز پیروزی، صعودش به مرحله نهایی به خطر خواهد افتاد. در حال حاضر اسپانیا با 6، انگلیس با 4 و کرواسی با 1 امتیاز در رده‌های اول تا سوم حضور دارند و هنوز دیدار انگلیس-کرواسی نیز باقی مانده است.

به گزارش موندو دپورتیوو، انریکه درباره بازی امشب می‌گوید:

به نظرم این بازی کاملا با بازی رفت متفاوت است. به همین خاطر نکات کمی می‌توان از آن بازی استخراج کرد. این بازی برای دو تیم کلیدی و مهم است چون کرواسی هنوز هم شانس صعود دارد. بنابراین نتیجه بازی رفت اهمیتی نخواهد داشت. امیدوارم این بازی مثل بازی کرواسی-انگلیس پشت درهای بسته برگزار نشود چون مایلیم ورزشگاه مملو از تماشاگر ببینیم. این برای فوتبال هم بهتر است. این اولین بازی مرگ و زندگی اسپانیا است. اگر ببریم، صعود می‌کنیم و دو تیم دیگر شانسی نخواهند داشت. بنابراین برای ما هم این بازی مهم است.

دالیچ پیش از من گفت کرواسی برای حمله کردن می‌آید. مطمئنم همین طور خواهد شد چون چیزی جز برد به درد کرواسی نمی‌خورد. لیگ ملت‌های اروپا تورنمنت کوچکی است اما سطح بالایی دارد. به نظرم تا اینجا خوب بوده‌ایم و فقط گیلاس روی کیک باقی مانده است. بازی‌های قبلی کرواسی در این تورنمنت و بازی‌های قبل از جام جهانی آنها را هم دیده‌ایم. ترکیب؟ دوست دارم هر یازده بازیکن را به شما بگویم ولی هنوز خودم هم نمی‌دانم.

نظر شما