شناسهٔ خبر: 29385475 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بهار 98 ، افتتاح مدرسه اهدايي کارکنان بانک تجارت در سر پل ذهاب

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - همزمان با سالروز وقوع زلزله استان کرمانشاه ، قائم مقام مدير عامل بانک تجارت گزارشي از اقدامات انجام شده و در دست انجام اين بانک در شهرستانهاي آسيب ديده از زلزله را تشريح کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، حق وردي قائم مقام مدير عامل اين بانک طي گفتگويي با گراميداشت ياد و خاطره جانباختگان اين واقعه اهم اقدامات بانک تجارت را طي يکسال گذشته براي کمک به آسيب ديدگان اين زلزله برشمرد و گفت : در هفته هاي نخست پس از زلزله، کارکنان اين بانک کمک هاي غيرنقدي خود را از تهران و ساير استانها در قالب دهها دستگاه کاميونت به مناطق زلزله زده ارسال کردند.
حق وردي با اشاره به آغاز عمليات اجرايي ساخت يک باب مدرسه 9 کلاسه در محل بلوار اصلي شهرستان سر پل ذهاب افزود: هزينه احداث اين مدرسه بالغ بر 20 ميليارد ريال است که اين مبلغ از محل کمک هاي نقدي کارکنان بانک تجارت در قالب اهداي چند روز حقوق يا مرخصي آنان تامين شده است. اين مدرسه که حداکثر تا بهار سال آينده به بهره برداري مي رسد در زميني به مساحت 2600 متر مربع، در دو طبقه و با 800 متر زير بنا احداث مي شود.
وي به ديگر اقدامات اين بانک براي هموطنان زلزله زده اشاره و خاطر نشان کرد: ايفاي مسئوليت هاي اجتماعي يکي از رويکردهاي هميشگي بانک تجارت بوده و اين بانک در جريان زلزله کرمانشاه بالغ بر 20 کانکس آموزشي مجهز به سرويس بهداشتي را نيز با هماهنگي آموزش و پرورش و سازمان نوسازي مدارس در اختيار روستا هاي سر پل ذهاب، اسلام آباد، ثلاث بابا جاني، قصر شيرين و گيلان غرب قرار داده است. همچنين با هماهنگي کميته امداد امام خميني(ره) و سازمان بهزيستي 20 خانواده آسيب ديده از زلزله در کانکس هاي اهدايي بانک تجارت به صورت موقت ساکن شده اند.
قائم مقام مدير عامل بانک تجارت ضمن اشاره به آمار تسهيلات پرداختي اين بانک به زلزله زدگان کرمانشاه گفت: بانک تجارت تا اين تاريخ بالغ بر 782.220 ميليون ريال تسهيلات براي بازسازي اماکن مسکوني شهري، روستايي، تجاري و تامين لوازم خانگي و ساير نيازهاي هموطنان آسيب ديده در زلزله کرمانشاه پرداخت کرده است.
-->

نظر شما