شناسهٔ خبر: 29385339 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بوتراگوئنو: کریستیانو رونالدو بازیکن بزرگی است اما بدون او هم رئال مادرید هستیم

مهدی آزادی

اسطوره کهکشانی‌ها کسب تمامی عناوین را هدف باشگاه می‌داند حتی وقتی دیگر خبری از کریستیانو نیست.

صاحب‌خبر -

طرفداری - امیلیو بوتراگوئنو، اسطوره و مدیر روابط عمومی رئال مادرید از جدایی کریستیانو رونالدو می‌گوید.

کهکشانی‌ها پس از فتح سه لیگ قهرمانان اروپای متوالی، در تابستان زیدان و رونالدو را از دست دادند. جانشینی برای کریستیانو خریداری نشد و لوپتگی که قرار بود جای خالی زیزو را پر کند نیز دوام زیادی نیاورد و پس از باخت سنگین در ال کلاسیکوی رفت، اخراج شد. رئال مادرید در حال حاضر با سولاری تا حدودی به آرامش رسیده اما همچنان نبود رونالدو و زیدان را حس می‌کند.

به گزارش as، بوتراگوئنو در گفتگو با رادیو RMC فرانسه می‌گوید:

هنوز به اواسط فصل هم نرسیده‌ایم. باور داریم ترکیب فوق العاده‌ای در اختیار داریم و نسبت به قهرمانی در همه جام‌هایی که در آنها حاضر هستیم، خوش بینیم. جدایی رونالدو؟ بدون او هم هنوز رئال مادرید هستیم. کریستیانو بازیکن بزرگی است و برای همیشه در تاریخ ما از او به عنوان بازیکنی بزرگ یاد خواهد شد. امروزه اما اعتقاد داریم علی رغم جدایی او، تیم قدرتمندی در اختیار داریم.

اهداف تیم در این فصل؟ خواهیم دید. هنوز راه زیادی تا رسیدن لحظات کلیدی فصل باقی مانده است. داشتن بازیکنانی بزرگ همیشه به جام بردن کمک می‌کند اما روحیه تیمی در رئال مادرید همیشه فاکتوری کلیدی در موفقیت بوده و خواهد بود. توقعات زیادی از ما وجود دارد اما تکرار می‌کنم: همچنان هدفمان موفقیت در همه جام‌ها است.

نظر شما