شناسهٔ خبر: 29385265 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

تازه‌ترین خبر وزیر بهداشت درباره جذب نیرو

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه مشکل کمبود متخصص در رشته‌های مختلف غیرپزشکی به تدریج حل می‌شود، گفت: برنامه جذب نیرو متناسب با آنچه مجلس اعلام کند، انجام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس: سید حسن قاضی‌زاده هاشمی پیش از ظهر امروز در حاشیه کلنگ‌زنی بیمارستان ولیعصر (عج) رزن در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت کلنگ‌زنی بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی ولیعصر (عج) شهرستان رزن اظهار کرد: پیمانکار بیمارستان ولیعصر (عج) انتخاب شده و عملیات اجرایی آن به سرعت آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه با در نظر گرفتن اعتبارات این پروژه در کمترین زمان بهره‌برداری خواهد شد، اعتبار شروع پروژه را ۱۰ میلیارد تومان دانست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه این مبلغ برای آغاز کار مطلوب است، افزود: رزن بعد از ۴۰ گذشت سال از انقلاب نیازمند بیمارستانی مجهز است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص کمبود پزشک در رزن گفت: باید شرایط سال‌های گذشته با وضعیت فعلی مقایسه شود، زیرا هر ساله با افزایش تعداد متخصصان هستیم.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: زمانی پزشک ایرانی و متخصص در کشور نداشتیم، اما حالا فرزندان این مرزوبوم ادامه تحصیل داده و به مردم خدمت ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه مشکل کمبود متخصص در رشته‌های مختلف غیرپزشکی به تدریج حل می‌شود؛ افزود: برنامه جذب نیرو متناسب با آنچه مجلس اعلام کند، انجام خواهد شد.

نظر شما