شناسهٔ خبر: 29385092 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

گزینه‌های نهایی شهرداری مشهد را بهتر بشناسیم + اینفوگرافی

شورای شهر مشهد در روز سه شنبه 22 آبان ماه سال جاری، اسامی پنج گزینه نهایی خود را برای شهرداری مشهد اعلام کرد که مشهدپیام به معرفی آنان می‌پردازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهدپیام، اعضای شورای شهر مشهد در روز سه شنبه ۲۲ آبان ماه سال جاری، با تشکیل جلسه‌ای گزینه‌های نهایی خود برای تصدی شهرداری مشخص کردند. با رأی‌گیری صورت گرفته برای گزینه‌های پیشنهادی، شب گذشته پنج گزینه نهایی توسط شورای شهر انتخاب و اسامی آنان اعلام شد، که مشهدپیام در قالب اینفوگرافی از اطلاعات تحصیلی و سوابق فعالیت این گزینه ها به معرفی آنان می‌پردازد:


۱- شهریار آل‌شیخ
شهریار آل‌شیخ که دارای گرایش اصلاح‌طلبانه است، هم‌اکنون معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد را برعهده دارد و دانش‌آموخته کنترل پروژه در مقطع کارشناسی ارشد است. از سوابق وی می‌توان به مشاور بهره‌برداری مجموعه نمایشگاهی باغ کتاب تهران و شهر آفتاب، مدیر بازاریابی و بهره‌برداری شهرداری مشهد در شورای سوم و مدیر توسعه برنامه‌ریزی و پشتیبانی نمایشگاه بین‌المللی مشهد را نام برد.
۲- رضا خواجه‌نائینی
خواجه نائینی که دکترای اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد را دارد، هم‌اکنون معاون اقتصادی و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری مشهد است. این معاون اصلاح‌طلب شهرداری مشهد، پیش از این ریاست گروه سرمایه‌گذاری سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی اقتصادی ایران در استان خراسان رضوی، ریاست کمیته ارزیابی اقتصادی و مالی طرح‌های گردشگری استان، ریاست کمیته توان‌سنجی سرمایه‌گذاری استان و مسئولیت کمیته ارزیابی اقتصادی و مالی طرح‌های سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی استان را برعهده داشته است.
۳- عنایت(محمد رضا)کلایی
وی معاون مالی اداری کنونی شهرداری مشهد و اصلاح‌طلب است. کلایی که در مقطع کارشناسی ارشد رشته اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد تحصیل کرده است، قائم مقام معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران، مدیرکل نظارت و ارزیابی اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پژوهشگر مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بوده است.
۴- علی محقر
علی محقر یکی از گزینه‌های اصلاح‌طلب منتخب برای شهرداری مشهد بوده و در حال حاضر معاون دانشگاه و رئیس سازمان توسعه و سرمایه‌گذاری دانشگاه تهران است. وی دانش‌آموخته مقطع دکترای مهندسی صنایع از دانشگاه تربیت مهندس بوده است. نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی، ریاست هیئت مدیره شرکت پتروشیمی خراسان و عضو کمیته سومین کنگره بین‌المللی مدیریت شهری جز سوابق علی محقر است.
۵- محمدهادی مهدی‌نیا ( انصراف)
مهدی‌نیا که دارای گرایش اعتدالی است و هم‌اکنون عضو شورای شهر مشهد بوده، ریاست کمیسیون عمران و طرح‌ریزی شهری و نایب رئیسی کمیسیون ویژه توسعه و عمران توس شورای شهر را بر عهده دارد. وی ریاست دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت آموزش دانشکده هنر و معماری، معاونت عمران و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، کارشناس مسئول مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری مشهد و سرپرستی کارگاه پروژه مسجد جامعه‌الحسین(ع) هیئت رزمندگان اسلام را در کارنامه دارد. گفتنی است، مهدی‌نیا با انتشار بیانیه‌ای انصراف خود را برای کاندیداتوری مسئولیت شهرداری مشهد اعلام کرده است.
انتهای پیام/

نظر شما