شناسهٔ خبر: 29385001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پلمپ یک مرکز غیرمجاز زیبایی در رشت

یک مرکز غیر مجاز زیبایی در رشت شناسایی پلمپ شد.

صاحب‌خبر -

پلمپ یک مرکز غیرمجاز زیبایی در رشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، دکتر اسماعیل نور صالحی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت: در پی گزارشات مردمی و بازدید های میدانی کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان مشخص شد یک پزشک عمومی با راه اندازی مرکز زیبایی در رشت، اقدام به انجام جراحی زیبایی و دخالت در کار‌های تخصصی پزشکی با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته که نیاز به مجوز خاص داشتند می‌نمود.

وی افزود: با ارائه این گزارش پرونده پزشک متخلف به تعزیرات حکومتی ارسال و با پیگیری کارشناسات نظارت بر درمان حکم پملپ، توقیف ملزومات و تعطیلی این مرکز توسط مقام قضایی صادر شد و پرونده پزشک متخلف برای اقدامات قانونی دیگر به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه بر اساس آیین نامه‌های وزارت بهداشت، استفاده از هر گونه تجهیزات و دستگاه‌های غیر متعارف درمانی در مطب پزشکان ممنوع بوده و هیچ کس نمی‌تواند بدون داشتن تخصص و مجوز‌های قانونی از این دستگاه‌ها برای درمان بیماران استفاده کند.

دکتر اسماعیل نور صالحی از مردم درخواست کرد، در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی درمانی، به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند و یا به صورت حضوری موضوع را به کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه گزارش کنند، تا با متخلفین برخورد قانونی گردد.

انتهای پیام/آ

پزشک متخلف زیبایی در رشت دستگیر شد

نظر شما