شناسهٔ خبر: 29384639 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران:

۱۰ هزار دانش آموز مازندرانی به راهیان نور اعزام می شوند

ساری- سرهنگ عسکر مجیدی از اعزام ۱۰ هزار دانش آموز مازندرانی به مناطق عملیاتی راهیان نور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ عسگر مجیدی معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران بعدازظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: اعزام خواهران از ۲۵ آبان و اعزام برادران از اول بهمن ماه صورت می گیرد و طی دو بازه بیست روزه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اردوها ۴ روزه خواهد بود، یادآور شد: سرانه اعزام هر دانش آموز ۳۰۰ هزار تومان است.

رییس ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: دانش آموزان از یادمان های شلمچه، اروند، فتح المبین، بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) و مقر شهدای تفحص دیدن می کنند و بازدیدهای علمی نیز از پالایشگاه آبادان و کارخانه تولید گوشی همراه ایرانی صورت خواهد گرفت.

سرهنگ مجیدی از حضور راویان و روحانیون در کاروان ها خبر داد و گفت: اقدامات فرهنگی در اردوهای راهیان نور از اولویت های ماست.

وی از فعالیت ۹ کمیته در این زمینه خبر داد و افزود: کلیه اتوبوس ها قبل از حرکت بازبینی می شوند و با کلیه رانندگان نیز جلسه داشته و نکات لازم را متذکر می شویم.

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران از استقرار تیم های امدادی در مسیر حرکت کاروان ها خبر داد و اضافه کرد: یک آمبولانس به همراه یک تیم امدادی، کاروان هایی که متشکل از ۵ اتوبوس باشند را همراهی می کنند.

مجیدی از جوانان مشتاق روایتگری خواست در کلاس های آموزشی شرکت کنند و یادآور شد: این حرکت با همکاری بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس صورت می گیرد.

وی در پایان گفت: بعنوان نمونه در چند کاروان، دانش آموزان به همراه والدین شان اعزام خواهند شد.

انتهای پیام /

نظر شما