شناسهٔ خبر: 29382666 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

تلفن 250 خانوار آستارا به علت سرقت کابل قطع است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - آستارا - ايرنا - عضو شوراي اسلامي بخش لوندويل آستارا گفت: تلفن 250 خانوار روستاهاي خليله سرا و خان حياطي اين بخش به علت سرقت تجهيزات مخابراتي، از حدود 10 روز قبل قطع است و براي تهيه و نصب اقلام مورد نياز تلاش مي شود.

علي حيدر جوينده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: براي سومين بار در سال جاري کابل هاي تلفن اين روستاها سرقت مي شود و از سوي دهياري ها، عليه سارق يا سارقان احتمالي شکايت شده است.
مدير شرکت مخابرات آستارا نيز گفت: تهيه و جايگزيني کابل، از شرکت مخابرات استان گيلان درخواست شده و کابل گذاري زميني، احتمال سرقت را کاهش خواهد داد.
طهماسب خدابخش آمادگي شرکت مخابرات را براي همکاري با شوراي اسلامي و دهياري روستاهاي ياد شده جهت کابل گذاري زميني اعلام کرد.
لوندويل آستارا با 148 کيلومتر مربع مساحت و 22 هزار نفر جمعيت در امتداد محور مواصلاتي آستارا به تالش قرار دارد و از سال 1380به عنوان بخش معرفي شده است.
بندر مرزي آستارا با 38 هزار و 600 مشترک تلفن ثابت و 86 هزار و 261 مشترک تلفن همراه از نظر دسترسي به تلفن ثابت، رتبه ششم و از نظر دسترسي به اپراتورهاي تلفن همراه، رتبه پنجم را در استان گيلان دارد.
اين شهرستان با 91 هزار نفر جمعيت در دو بخش و 62 روستا در منتهي اليه غرب استان گيلان و همسايگي جمهوري آذربايجان واقع است.
7105 / 7124 / 2007
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما