شناسهٔ خبر: 29382498 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یک دقیقه سکوت به احترام جی لوید ساموئل

یک دقیقه سکوت پیش از آغاز بازی تیم ملی فوتبال ایران و ترینیدا و توباگو. این برنامه برای احترام به جی لوید ساموئل اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، جی لوید ساموئل که درایران سابقه بازی در پیکان و استقلال را داشت در 37 سالگی و در انگلیس در یک سانحه رانندگی به دیار باقی شتافت. 


جی‌لوید ساموئل در شهر سن فرناندو در ترینیداد و توباگو به دنیا آمد. او در دهه ۱۹۹۰ به آکادمی سنت ژوزف در بلک‌هیث لندن پیوست.


بازی در تیم های استون ویلا، جیلینگام، بولتون واندررز، ، کاردیف سیتی ، استقلال تهران، پیکان تهران و اگرتون در کارنامه او دیده می شود. او در بخش ملی بیشتر برای تیم های ملی پایه انگلیس بازی کرده است. هر چند بازی در تیم ملی ترینیدا و توباگو در کارنامه او دیده می شود. 


جی لوید ساموئل 60 بازی در استقلال و 27 بازی در پیکان انجام داده بود. او برای تیم های زیر 18 سال، زیر 20 سال و زیر 21 سال انگلیس به میدان آمده بود. دو بازی در تیم ملی ترینیدا و توباگو در کارنامه او دیده می شود.

 جالب اینکه ساموئل در برهه ای برای بازی دوستانه با سوئد به اردوی آماده سازی تیم ملی انگلیس دعوت شده بود هر چند این دعوت هیچ گاه منجر به بازی او برای تیم ملی جزیره بریتانیا نشد. ساموئل قصد داشت در جام جهانی 2006 آلمان برای تیم ملی ترینیدا و توباگو بازی کند که با مخالفت فیفا روبرو شد. هر چند بیشتر دوران حضور این بازیکن درانگلیس سپری شد و فوتبال او هم دراین کشور شکل گرفت اما همواره می گفت یک ترینیدایی است. 


مرگ جی لوید ساموئل  که در یک سانحه رانندگی و در یک جاده محلی رخ داد با حاشیه هایی همراه بود.او یک همسر ایرانی هم داشت.

نظر شما