شناسهٔ خبر: 29382176 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

بهمن ماه سال‌جاری؛

کنگره شهدای دانشجوی آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ کنگره شهدای دانشجوی آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ جلسه هماهنگی برگزاری کنگره شهدای دانشجو امروز با حضور مسؤولان دانشگاهی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، سپاه عاشورا، ناحیه بسیج دانشجویی و دانشجویان فعال فرهنگی برگزار شد. 

معصومی، رئیس دبیرخانه منطقه 3 دانشگاه پیام نور کشور در این نشست اظهار داشت: جای برگزاری چنین کنگره ای در استان دیده می شد که به لطف خدا از سال گذشته نسبت به برگزاری آن به صورت سالانه برنامه ریزی صورت گرفته و امسال این کنگره در بخشهای مختلفی توسط دانشگاه‌های استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که بخش فرهنگی و دانشجویی آن بر عهده دانشگاه پیام نور استان گذاشته شده است، گفت   امیدوارم با همت و تلاش همه دست اندرکاران و تعامل با نهادهای مرتبط بتوانیم یک برنامه فرهنگی با خروجی مناسب و تاثیرگذار در جامعه برگزار کنیم. 

رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور همواره به مسائل فرهنگی و اجرای فعالیت های فرهنگی اهمیت خاصی داده است، افزود: در حوزه فرهنگی برنامه ای بلند مدت تدوین شده که امیدواریم نتیجه آن تربیت دانشجویانی مومن و متعهد و کارآفرین و مبتکر باشد.

وی تأکید کرد: امروز وظیفه داریم با ادامه راه شهدا، حفظ آگاهی، تقویت ایمان و حضور مستمر در صحنه های حساس انقلاب، در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده و راه نفوذ آنان را ببندیم.

نظر شما