شناسهٔ خبر: 29382005 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تهران| باید با سعه‌صدر با تولیدکنندگان برخورد کنیم

R7840/P1357/S6,60/CT11

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به لزوم حمایت از تولیدکنندگان گفت: مردم بدانند با دانه درشت‌هایی که رذالت به خرج داده و ایجاد مشکل کردند نیز مقابله می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی امروز در مراسم معارفه دادستان جدید شهرستان ورامین اظهار داشت: جمعیت ورامین تعداد مشخصی دارد و علاوه بر آن چند صد مهاجر در شهرستان حضور دارند که میهمان جمهوری اسلامی هستند و دستگاه قضا برای رسیدگی به امور همه جمعیت ورامین نیاز به حمایت دارد.

وی ادامه داد: امروز بار عمده مبارزه با مفاسد اقتصادی و اجتماعی به عهده دستگاه قضایی است و اگر بخواهیم موفق باشیم همه دستگاه‌ها باید در کنار هم باشند.

امام جمعه موقت ورامین در زمینه مقابله با مفسدان اقتصادی عنوان کرد: از برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی تشکر می‌کنم چرا که مایه امیدواری مردم شده است و مردم بدانند با دانه درشت‌هایی که رذالت به خرج داده و ایجاد مشکل کردند نیز مقابله می‌شود.

محمودی گفت: منتظر اقدامات قاطع در رابطه با عوامل ناپیدای مشکلات اقتصادی هستیم کسانی که بهانه به دست دشمن می‌دهند و اظهارنظرهای ناپخته دارند، مردم باید ببینند که عدالت در جامعه برقرار است.

وی با اشاره به اینکه حمایت از تولید داخلی بسیار مهم است بیان کرد: ورامین نیازمند حمایت است و باید با سعه‌صدر با تولیدکنندگان برخورد کنیم تا آنها با دلگرمی کار کنند، در حال حاضر همدلی خوبی بین دستگاه‌های کشور وجود دارد و باید این همدلی را جهت افزایش تولید ملی به کار ببریم.

امام جمعه موقت ورامین خاطرنشان کرد: باید با حوادثی که ناامنی روانی در جامعه ایجاد می‌کنند برخورد جدی‌تری شود افرادی که آمدند و شیشه ماشین‌های مردم ورامین را خرد کردند به چهره دیار 15 خرداد توهین کردند جوانان این دیار در فتنه 88 کفن پوشیدند و مقابل فتنه‌گران ایستادند که مدال افتخاری بر گردن این شهرستان است.

هدف دستگاه قضایی رسیدن به تراز انقلاب اسلامی است

مرادطلب دادستان سابق شهرستان ورامین نیز در این مراسم اظهار داشت: دستگاه قضایی باید به حدی برسد که مردم به این دستگاه افتخار کنند و همه جا بگویند که ما از انقلاب اسلامی چنین دستگاهی را می‌خواستیم.

وی افزود: باید هدفمان احقاق حق باشد باید پاکدست باشیم و در مقابل متجاوزین به حقوق مردم بایستیم باید اخلاق مدار، عدالت‌طلب و الگوی قاضی نظام اسلامی باشیم.

دادستان سابق شهرستان ورامین تصریح کرد: مشکل ما در بعضی از سیستم‌های اداری این است که هدف مدیران رسیدن به تراز نظام نیست چه دلیلی دارد که معاونت یک سازمان عریض و طویل به نام بانک مرکزی درگیر چنین موضوعاتی باشد یا مقامات ذی‌نفوذ، قدرتمند و تصمیم‌ساز درگیر مسائلی باشند که بحران‌های ارزی و اقتصادی‌مان به این حد برسد.

مراد طلب در پایان خاطرنشان کرد: روحیه مردمی ایجاب می‌کند که به دنبال تحقق اهداف دستگاه قضایی و رسیدن تراز انقلاب اسلامی باشیم تا دین خود را به انقلاب ادا کرده باشیم.

انتهای پیام/ح

نظر شما