شناسهٔ خبر: 29381157 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

حاجی‌زاده: صهیونیست‌ها شکست را در مقابل مقاومت فلسطین پذیرفته‌اند/ رحیم‌صفوی: موازنه قدرت به نفع فلسطینی‌ها تغییر کرده است

تسنیم نوشت: فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: صهیونیست‌ها شکست را در مقابل مقاومت فلسطین پذیرفته‌اند.

صاحب‌خبر -

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه مراسم سالگرد شهادت سردار طهرانی‌مقدم در جمع خبرنگاران در سخنانی اظهار داشت: مردم در محاصره کامل نوار غزه قدرتی را خلق کردند که ظرف ۴۸ ساعت رژیم صهیونیستی دست به دامن کشورهای دیگری‌ شده که بتواند آتش‌بس را برقرار کند و این‌ یعنی شکست را پذیرفته است. 

وی‌ افزود: فلسطینی‌ها ظرف این ۴۸ ساعت در محاصره کامل کاری کردند که ارتش رژیم‌ صهیونیستی که خود را چهارمین ارتش بزرگ دنیا می‌داند، دست‌هایش را بالا گرفت و حالا شما از این‌ معیار می توانید به قدرت دفاعی ایران پی‌ ببرید. 

فرمانده نیروی‌ هوا فضای سپاه با بیان اینکه سعودی‌ها سومین بودجه جهان را در اختیار دارند، گفت: با این حال ترامپ می‌گوید که اگر دست‌مان را از پشت شما برداریم، شما ظرف ۳ هقته از بین می‌روید.

سردار حاجی‌زاده درباره قدرت بازدارندگی ایران، تصریح کرد: قدرت ما را از زبان دیگران بشنوید؛ همین که ترامپ درباره قدرت ایران حرف می‌زند و قدرت ما را به رُخ عرب‌های منطقه می‌کشد، بدانید ایران قدرتمند است، وقتی ایران از فاصله ۵۷۰ کیلومتری دشمنان و تروریست‌ها را در یک ساختمان از بین می‌برد، نشان‌دهنده قدرت بازدارندگی بسیار بالای ماست.

صدها موشک جهاد اسلامی یک تهدید بزرگ برای رژیم صهیونیستی است

مهر نوشت:

سرلشکر سیدیحیی صفوی مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا، در حاشیه مراسم هفتمین سالگرد شهادت شهیدطهرانی‌مقدم با اشاره به درگیری‌های اخیر در سرزمین های اشغالی گفت: سخن گفتن درباره پیروزی‌های اخیر فلسطینیان زودهنگام است و باید با تامل و صبوری بیشتر درباره آن قضاوت کرد، اما آنچه مسلم است این است که موازنه قدرت به نفع فلسطینیان تغییر یافته و فلسطینیان در این زمینه برتری به دست آورده‌اند.

وی افزود: رژیم صهیویستی وعده امنیت و رفاه به شهرک‌نشینان داده بود اما آنها اکنون نمی‌توانند امنیت ساکنان فلسطین اشغالی را تامین کنند. صدها موشک جهاد اسلامی یک تهدید بزرگ برای رژیم صهیونیستی است. استعفای لیبرمن هم که معتقد بود هیچ عربی نباید در زمین‌های اشغالی حضور داشته باشد، نشانه‌ای از شکست رژیم صهیونیستی است.

سرلشگر صفوی در پایان تاکید کرد: جبهه مقاومت اسلامی از لبنان، سوریه، عراق و یمن گرفته تا فلسطین اشغالی گسترش یافته است. اکنون فلسطین یک قدرت بازدارندگی داشته و توازن قدرت را به دست آورده است. امیدوارم تا ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی از منطقه محو شود.

اگر ولایت‌پذیری و وحدت وجود داشته باشد، همیشه پیروز خواهیم بود

مهر نوشت:

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم بزرگداشت آزادسازی شکست حصر سوسنگرد اظهار داشت: اطاعت پذیری، ولایت پذیری و وحدت، موئلفه های تاثیرگذار در شکست حصر سوسنگرد بود.

وی با اشاره به اینکه بزرگ ترین نعمت وجود و حضور ولایت فقیه است، تصریح کرد: همواره باید یاد و خاطره شهدا و خانواده شهدا زنده نگه داشته شود که با جان فشانی پیروزی را برای کشور به ارمغان آوردند.

امیر حیدری با بیان اینکه اگر ولایت پذیری و وحدت وجود داشته باشد، پیروزی همیشه رقم خواهد خورد، افزود: زمانی که ارتش پیام حضرت امام(ره) در شکست حصر سوسنگرد را دریافت کرد، بدون کوچک ترین معطلی اطاعت پذیری را به نمایش گذاشت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در همین باره اظهار داشت: در حال حاضر جهان به وحدت نیاز دارد و یکی از رمزهای موفقیت، «ید واحده» است.

۲۱۴۲۱۴

نظر شما