شناسهٔ خبر: 29379012 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

شجاع خلیل زاده و رادوشوویچ محروم می‌شوند؟

صاحب‌خبر -
سکوت ادامه‌دار کمیته انضباطی درباره جدال جنجالی پرسپولیس و سایپا؛

با وجود گذشت 17 روز از دیدار جنجالی سایپا - پرسپولیس هنوز کمیته انضباطی نسبت به اتفاقات آن دیدار اعلام موضع نکرده است.

به گزارش ایلنا، دیدار پرسپولیس - سایپا در چهارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر همانطور که پیش‌بینی می‌شد بازی جذاب و پر برخوردی بود ولی حواشی زیادی هم در پی داشت که روی بعد فنی بازی سایه انداخته بود.

بازی در طول 90 دقیقه با تساوی یک - یک دو تیم به پایان رسید و چند خطا در جریان بازی و بگو مگویی که بین بازیکنان پیش آمده بود احتمال برزو تنش را می‌داد و پس از سوت داور بود که این مسائل علنی شد.

بعد از سوت پایان بازی بود که برخی اتفاقات داخل زمین و خطاهایی که میان بازیکنان رخ داده بود پایش را به درگیری‌های کنار زمین باز کرد. جایی که پای افرادی از جمله علی دایی، رادوشوویچ، طاهرخانی، سلیمانی، بارانی، خلیل‌زاده و کفشگری به موضوع باز شد.

ماجرای بازی حتی به درگیری‌های پس از آن ختم نشد و فردای روز بازی بود که نفرات درگیر در ماجرا با مصاحبه‌های متعددی که کردند هرکدام خود را محق دانسته و از خجالت طرف مقابل در آمدند.

این در حالیست که کمیته انضباطی پیش از این در موارد متعددی به سرعت ورود کرده است که نمونه آن ماجرای محرومیت وریا غفوری است که حکم آن بلافاصله بعد از بازی با مسجد سلیمان اعلام شد و بازی مقابل همین تیم سایپا را از دست داد.

پرسپولیس پس از بازی با سایپا دیگر در لیگ برتر دیداری انجام نداد و به رقابت‌های آسیایی رفت و سایپا از آن طرف با سپاهان بازی کرد و 3-0 شکست خورد و فردا هم باید در تهران میزبان ماشین‌سازی تبریز باشد.

حتی اگر به تعویق افتادن حکم کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات این دیدار را به نوعی حمایت از نماینده کشورمان در فینال لیگ قهرمانان آسیا قلمداد کنیم، بازهم کمیته انضباطی با گذشت 3 روز از تاریخ بازی باید تا الان وارد عمل می‌شد ولی به نظر می‌رسد همچنان خبری از اعلام موضع و حکم در قبال این بازی نباشد.

این در حالیست که پرسپولیس هم بازی با پیکان را در پیش دارد و در این بازی طبق آنچه اعلام شده باید بدون ملی‌پوشان خود به میدان برود و اگر طبق اتفاقات بازی شاهد محرومیت رادوشوویچ و شجاع خلیل‌زاده باشیم، پرسپولیس در پست دروازه و دفاع دستش ‌خالی‌تر از همیشه خواهد شد چرا که بیرانوند همراه تیم ملی است و ماهینی و انصاری مصدوم هم تا پایان فصل باید بیرون بنشینند و در این شرایط شاهد حضور درویشوند در دروازه سرخپوشان هستیم و در خط دفاع هم به جز جلال حسینی و شایان مصلح گزینه تخصصی دیگری باقی نمی‌ماند.

اگر سکوت کمیته انضباطی به خاطر شرایط پرسپولیس باشد و به نوعی فدراسیون در حال مدارا با این باشگاه است به نوعی حق سایر تیم‌ها مثل پیکان یا مدعیان صدر جدول پایمال خواهد شد و تا کنون هم مواضعی غیر رسمی از سوی این تیم‌ها شاهد بودیم که در صورت ادامه این روند بعید نیست مواضع محکم‌تری گرفته شود.

پیش از بازی سایپا - سپاهان هم باشگاه اصفهانی تلویحاً به این موضوع اشاره کرد ولی به هر حال ماجرا ختم به خیر شد و بازتاب چندانی پیدا نکرد و باید دید در نهایت کمیته انضباطی موضع خود را اعلام می‌کند یا همچنان به سکوت خود ادامه می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما