شناسهٔ خبر: 29378455 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سرلشکر موسوی در یادواره شهدای هوافضای سپاه:

نیروهای مسلح مانع بلعیدن منطقه توسط آمریکا شدند/ ارتش و سپاه ید واحده هستند

فرمانده ارتش گفت: نیروهای مسلح مانع بلعیدن منطقه توسط آمریکا شدند و ما باید امروز بیش از پیش حصاری امن برای انقلاب و نظام ایران باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو؛سرلشکر موسوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفتمین سالگرد شهادت سرلشکر حسن تهرانی مقدم و یادواره شهدای هوافضای سپاه گفت: یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای هوافضای سپاه که خالصانه شهید شدند باید زنده نگه داشته شود.

وی افزود: شهدا مصادیق شجره طیبه اند که ریشه ان ها به ایمان و عتقادات اسلامی است. ریشه ان ها در فرهنگ ائمه است و نتایج و آثار آن ها به اقصا نقاط اسمان ها و زمین سرکشیده است و ثمرات آن به چشم دیده می شود. شهید تهرانی مقدم و کاظمی از مصادیق زنده شجره طیبه بودند که در جنگ اراده ها پیروز شدند.

سرلشکر موسوی ادامه داد: این مزار کسی است که اسراییل را نابود خواهد کرد. انسان هایی که راه هدف و ارمان شهید را دنبال می کنند زنده هستند. گاهی سکوت گویاتر از تکلم است و گاهی نبودن روشن ترین دلیل حضور است. گاهی زندگی جاودانه را با خون نقش می زنند. شهیدان ما اینگونه زنده اند.

فرمانده ارتش عنوان داست: اصل هوافضا ثمره طیبه شهیدان است. نیرویی که برای دشمنان ساعقه رعب و وحشت و برای دوستان امید و رحمت است. در دهه های اخیر جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت با تهدیدات گوناگونی در زمینه های اقتصادی سیاسی و امنیتی روبرو بوده است. فتنه ها در عراق و یمن و ایران هراسی و تبلیغات در ماهواره و تحریم های ظالمانه علیه ایران تهدیدات زیادی را برای ایران ایجاد کرد. اما با خواست خداوند ایران مسیر پیشرفت و بالندگی را با سرعت بیشتری طی و در جایگاه تعیین کننده در منطقه ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه ازمهلال گروه های تروریستی در عراق و سوریه شکست غربی ها در آسیا را نشان می دهد افزود: امروز اصل سلطه آمریکا در غرب اسیا به سرآمده و پیشگامی جمهوری اسلامی ایران فرارسیده است و شکست های پی درپی آمریکای جنایت رقم خورده است.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: خواست شهیدان ما کوبیدن سر دشمنان به سنگ است. امروز برخی کشورهای منطقه با دولت های قرون وسطایی و حنایت تروریست ها در منطقه به دنبال انحراف افکار عمومی در عدم مشروعیت خود هستند و اهداف های صدامک ها را دنبال می کنند. رژیم نامشروع صهیونیستی که با فتنه دنبال تثبیت خود در منطقه بودند در شرارت در سوریه و غزه تلاش می کند روند اظمهلال خود را کند کند. انها با رابطه با عربستان به دنبال این هستند که از خطرات ایران دور شوند. فتنه ان ها با حمایت امریکاست. ما نیز به توانمندی خود می افزاییم تا پیش شهیدانمان روسفید باشیم.

فرمانده ارتش عنوان داشت: امروز دشمنان ما ضعیف تر از هرزمانی هستند. ترامپ با انزوای بین المللی حقوق بشر را نابود کرده است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ما مانع بلعیدن منطقه توسط آمریکا شدند و ما باید امروز بیش از پیش حصاری امن برای انقلاب و نظام ایران باشیم. تقویت قدرت و نقش افرینی منطقه ای و تقویت موازنه قدرت در برابر دشمنان در سایه رهبر و نیروهای مسلح تحقق خواهد یافت. ارتش و سپاه ید واحده هستند و بر فرق دشمنان زده می شوند که از جای خود بلند نمی شوند. ارتش و سپاه با توانمدی های خود توانسته اند امنیت بازدارنده در برابر دشمنان ایجاد کنند. هم افزایی نیروهای مسلح ضرورتی برای کورکردن چشم دشمنان است.

نظر شما