شناسهٔ خبر: 29377665 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تیم والیبال کاله آمل:

انتظار بازی سختی مقابل درنای ارومیه را داشتیم

ارومیه- ایرنا- سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: انتظار بازی سختی مقابل تیم درنای ارومیه را داشتیم ولی با تسلط بر بازی توانستیم هر سه امتیاز این دیدار خارج از خانه را کسب کنیم.

صاحب‌خبر -

بهروز عطایی شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل تیم درنای ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم جوان و باانگیزه درنای ارومیه در ادامه رقابت های لیگ برتر کشور حرف های زیادی برای گفتن دارد.
وی بیان کرد: وضعیت تیم کاله آمل قابل قبول است به طوری که برای هر بازی برنامه ویژه و هدفمندی داریم و همگام با اهداف باشگاه پیش می رویم.
وی ادامه داد: امسال بازیکنان ملی پوش و مطرح ایران به تیم های اروپایی پیوسته اند و این امر موجب شده تا تیم های حاضر در لیگ برتر کشور در یک سطح ظاهر شوند؛ به طوری که شاهد لیگی جذاب و غیرقابل پیش بینی هستیم.
عطایی از تعداد اندک هواداران در ورزشگاه غدیر ارومیه ابراز تاسف کرد و گفت: مردم ارومیه بیش از 60 سال است با حضور گرم خود در سالن مسابقات جذابیت و نشاط خاصی به رقابت های والیبال می بخشند و قهر آنان از والیبال ناراحت کننده است.
وی افزود: امسال قرار بود تیم قدرتمندی از شهر والیبال خیز ارومیه وارد کوران مسابقات لیگ برتر شود ولی به دلیل حمایت نشدن از سوی مسوولان مدیریت شهری آن تیم منحل شد و تیمی بومی به مسابقات اعزام شد.
به گزارش ایرنا تیم والیبال درنای ارومیه در هفته هفتم از مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور در دیداری خانگی با نتیجه سه بر صفر مقابل کاله آمل مغلوب شد.
درنای ارومیه در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر کشور میهمان شهرداری ورامین خواهد بود.
این تیم با قبول 6 شکست متوالی همچنان به همراه تیم شهرداری ارومیه در قعر جدول رده بندی لیگ برتر والیبال کشور قرار دارد.
80 درصد ترکیب تیم درنا را بازیکنان تیم ملی نوجوانان تشکیل داده است و هشت بازیکن آن والیبالیست های زیر 18 سال شهر ارومیه هستند.
هدف از تشکیل این تیم پشتوانه سازی برای آینده والیبال کشور و آماده سازی تیم ملی نوجوانان ایران برای حضوری قدرتمند در رقابت های جهانی 2019 مصر است.
7156/3072

نظر شما