شناسهٔ خبر: 29377664 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار کرمان:

900 واحد صنعتی راکد و نیمه راکد در کرمان فعال می شود

کرمان - ایرنا - استاندار جدید کرمان فعال کردن واحدهای صنعتی و نیمه راکد را یکی از اولویت های کاری خود برشمرد و گفت: 900 واحد راکد و نیمه راکد در این داریم که فعال شدن دوباره آنها می تواند نقش مهمی در اشتغال زایی و رفع بیکاری داشته باشد.

صاحب‌خبر -

محمد جواد فدایی شامگاه چهارشنبه در بازدید از غرفه خبرگزاری ایرنا در چهارمین نمایشگاه مطبوعات استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اولویت های کاری خود در سمت استاندار کرمان افزود: با توجه به وجود اسناد بالادستی، برنامه ششم توسعه، طرح آمایش سرزمین و همچنین کارهایی که در گذشته انجام شده از جمله موضوع آب استان جزو اولویت های نخست کاری قرار دارد .
وی با اشاره به اینکه در راستای تامین آب پروژه های مهمی در استان شروع شده و باید به اتمام برسد ادامه داد: تغییر الگوی کشت یکی دیگر از اولویت های کاری در استان است تا کشت های مناسب جایگزین شود.
استاندار کرمان با بیان اینکه استان کرمان بهشت معادن است و 40 درصد ارزش معدنی کشور در این استان وجود دارد گفت: توسعه و بهره برداری از معادن، صنایع معدنی و کارهای اکتشافی که در گذشته آغاز شده تکمیل می شود.
فدایی با تاکید بر راه اندازی واخدهای صنعتی و تولیدی نقش مستقیم انان در اشتغال پایدار ، گفت: حدود یکهزار و 600 واحد صنعتی در استان کرمان وجود دارد که 900 واحد آن راکد و نیمه راکد هستند که با فعال شدن آن ها از سرمایه گذاری های انجام شده به خوبی استفاده می شود و قطعاً می توانیم با سرعت بیشتری اشتغال خوبی را در استان ایجاد کنیم.
چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان کرمان همزمان با هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان از 19 تا 24 آبان در مجتمع نمایشگاهی جنوب شرق کرمان برپا شده است.
9895/ 5054

نظر شما