شناسهٔ خبر: 29377358 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی هییت داوران بخش مسابقه دومین جشنواره تئاتراستانی اروند

دبیردومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند اسامی هییت داوران دومین جشنواره تئاتراستانی منطقه آزاد اروند را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

  سید محمد حسین مرعشی پور دبیردومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،گفت:از ۲۱ اثر رسیده به بخش بازبینی دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند ۶ نمایش در بخش صحنه‌ای و پلاتو پذیرفته شده اند که ۲ نمایش از خرمشهر و چهار نمایش از آبادان است.

وی با اشاره به داوران بخش مسابقه این جشنواره، افزود: هییت داوران دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند را آقایان؛ بهزاد فراهانی، شهرام گیل آبادی و خانم آرزو افشار تشکیل می‌دهند.

دبیردومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند در خصوص برگزاری جشنواره تئاتراستانی منطقه آزاد اروند گفت: زمانی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در منطقه آزاد اروند تشکیل شد، فعالیت‌های هنری نیز در ساختار این اداره کل و بصورت همراه با استان و وزارت برنامه ریزی شد تا شهر‌های آبادان و خرمشهر بعنوان اروند بتوانند گام‌های موثر تری در ارتقاء فرهنگ و هنر بر دارند در نتیجه تئاتر اروند نیز از سال گذشته به صورت مستقل اولین و دومین جشنواره خود را بصورت استانی برنامه ریزی و به مرحله اجرایی قرار داده است.

مرعشی پور ادامه داد: شهر‌های آبادان، خرمشهر، مینور و اروندکنار میتوانند در جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند شرکت کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های که قرار است بعد از جشنواره ادامه پیدا کند گفت: از آنجایی که جشنواره ۳ روزه است، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و کلاس‌های مربوط به ارتقاء سطح دانش هنرمندان را به زمان دیگری موکول کرده ایم، تا از برگزاری ورکشاپ‌ها بهترین خروجی را بگیریم.

دبیردومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند با توجه به دومین سال برگزاری این اتفاق مهم در منطقه آزاد اروند افزود: باید برنامه ریزی‌های بهتری در سطح منطقه داشته باشیم و هنرمندان این منطقه نیز باید جشنواره را یک رویداد مهم بدانند، زیرا تنها جشنواره‌ای در اروند می‌باشد که آثار برگزیده خود را به جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی می‌کند.. دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروندبه همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، اداره کل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، انجمن هنر‌های نمایشی ایران و انجمن هنر‌های نمایشی اروند با حضور هنرمندان هنر‌های نمایشی منطقه آزاد اروند بصورت استانیاز تاریخ ۲۶ الی ۲۸ در دو شهرستان آبادان و خرمشهر برگزار می‌ شود.

انتهای پیام/ د

معرفی هییت داوران بخش مسابقه  جشنواره تئاتر

برچسب‌ها:

نظر شما