شناسهٔ خبر: 29376904 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بازیگر سریال جراحت مهمان؛

یاسر جعفری به من و ما می‌آید

این هفته یاسر جعفری، ایفا کننده نقش (امیر حافظ) در سریال جراحت مهمان برنامه «ما و شما»ی کانال کردی شبکه سحر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ او که متولد 1367 و دانش آموخته رشته مهندسی متالوژی است، بازیگری را از سال 86 و با شرکت در کلاس های بازیگری استاد امین تارخ شروع کرده و ایفای نقش کوتاهی در فیلم سینمایی (دختران) شروعی برای کار حرفه ای او بوده است. و در ادامه بازی در فیلم سینمایی اتوبوس و سریال های جراحت، پرستاران و گمگشتگان را در کارنامه هنری خود دارد.

در برنامه هفتگی «ما و شما» سعی شده با افزودن آیتم های جذاب، شادی و نشاط مهمان خانه کردزبانان مخاطب برنامه شود. 

در اقدامی نو،  با پخش قسمتی از سریال دوبله شده، نظراین هنرمندان را درباره دوبله کردی بر روی تصویرشان جویا می شوند.

از دیگر آیتم های مجله تصویری «ما و شما» می توان به کلیپ عکس های مخاطبان و معرفی برنامه هایی که در آینده نزدیک در کنداکتور پخش سحر کردی قرار می گیرند و پشت صحنه برنامه های در حال پخش و تولید، اشاره کرد.

یکی از اقدامات جالب توجه این برنامه، پخش پشت صحنه برنامه هفته قبل و رویارویی هنرمند مدعو با موج پیام ها و تماس های بینندگان است.

 آیتم «داستان رادیویی» و نمایش اجرای نمایش رادیویی نیز با هنرمندی گویندگان رادیو، در جهت آشنا کردن بینندگان این شبکه با رادیو کردی تهیه می شود.

و سرانجام با پخش یک موزیک درخواستی این جنگ تصویری به پایان می رسد.

«ما و شما» به گویش کردی سورانی هر پنجشنبه ساعت 22:15  به وقت تهران به مدت 55 دقیقه بر روی آنتن کانال کردی شبکه سحر رفته و هیجان و نشاط را به بینندگان کانال کردی پیشکش می کند.

 تهیه کننده این برنامه مصطفی قوامی بوده و اجرای این جنگ تصویری، برعهده آزاد ابراهیمی است.

نظر شما