شناسهٔ خبر: 29376193 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

زلاتکو کرانچار:

امیدوارم بازی‌های ما هم مثل تیم بزرگسالان مهیا شود

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم ملی امید ایران گفت:باید منتظر باشیم و ببینیم در صورتی که غیبت بازیکنان استقلال غیرموجه باشد چه تصمیم و یا برخوردی با آنها داشته باشیم.
به گزارش فارس، زلاتکو کرانچار اظهار داشت: ما اردو را از روز دوشنبه آغاز کردیم و من فقط منتظر ویزایم بودم و باید صبر می‌کردم تا سفارت ایران در زاگرب ویزایم را صادر کند.اطلاع دارید هفته قبل در ایران ۲ روز تعطیل بود و سفارت ایران هم عملا در این ۲ روز کار نمی‌کرد و تاخیر حضور من به این دلیل بود. وی در پاسخ به این سؤال که آیا خودتان این کمپ را برای تیم امید انتخاب کردید چون زمین تمرینی مناسبی ندارد، گفت: من کمپ را به این دلیل انتخاب کردم که بازیکنان همه در اینجا تمرکز دارند و نیازی به سفر کردن با اتوبوس در خیابان‌ها نیست. اینجا رستوران، سونا و امکانات خوبی دارد و اگر می‌بینید زمین تمرین هم خراب شده به دلیل بارندگی‌ها است. مطمئن باشید اگر شرایط آب و هوایی عوض شود از زمین‌های دیگر استفاده می‌کنیم. سرمربی تیم ملی امید در خصوص غیبت بازیکنان استقلال طی روزهای گذشته در اردو گفت: من اطلاعی ندارم که چرا آنها نیامدند فقط گفتم از روز اول همه در اردو باشند. حتی در این زمینه فدراسیون هم به باشگاه استقلال نامه نوشته ولی آنها هنوز نیامده‌اند.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا او دوست ندارد مثل تیم ملی بزرگسالان و کادر فنی‌اش برای برگزاری بازی‌های دوستانه به فدراسیون فشار وارد کند، گفت: من از روز اول به فدراسیون برنامه‌ام را ارائه کردم آن هم به صورت مکتوب حتی آغاز و پایان اردوها را هم مشخص کرده‌ام. بنابراین جای هیچ عذرخواهی نیست که فردا کسی بگوید من برنامه‌ای ندادم حتی آن مسئولی که برای بازی‌های دوستانه باید با کشورهای مختلف مذاکره می‌کرد مشخص شده است از این طرف خودم مدام در حال صحبت با استیلی هستم ، در اردوی قبلی دو بازی دوستانه درخواست کرده بودم که هیچ‌کدام انجام نشد حالا هم دو بازی خواستم که فقط یک بازی را برای ما تدارک دیده‌اند. امیدوارم برای ما هم مثل تیم ملی بزرگسالان دو بازی آماده کنند چون اردوی آبان و آذر ماه برای تیم امید ضربتی است و در صورتی که ما نتوانیم بازی‌های دوستانه داشته باشیم دچار مشکل خواهیم شد. کرانچار در خصوص اینکه به عقیده او چرا کی‌روش در فینال لیگ قهرمانان حضور پیدا نکرده است، گفت: این سؤال برای شخص خود سرمربی تیم ملی است و خود او می‌تواند پاسخ بدهد ولی اگر از من می‌پرسید شاید او با مانعی روبه‌رو شده که نتوانسته در فینال حاضر شود.

برچسب‌ها:

نظر شما