شناسهٔ خبر: 29375315 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازدید نمایندگان سازمان ملل و جمهوری آذربایجان از زندان همدان

نمایندگان منطقه یک سازمان ملل در ایران و نمایندگان جمهوری آذربایجان از زندان همدان بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

بازدید نمایندگان سازمان ملل و جمهوری آذربایجان از زندان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، نمایندگان منطقه یک سازمان ملل در ایران و نمایندگان جمهوری آذربایجان در سفر یک روزه خود به استان همدان در معیت دکتر تشکریان مدیرکل دفتر بهداشت و درمان سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، اسحاقی مدیر اجرایی پروژه ایدز و هیات همراه، حسن محمدیاری مدیرکل زندان‌های استان همدان، دکتر مهدی موالات مسئول بهداشت و درمان و جمعی از مسئولان ستادی اداره کل در زندان مرکزی همدان حضور یافتند و از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کردند.

در این بازدید هیات بازدید کننده از بخش‌های مختلف کلینیک مثلثی، کلاس‌های مشاوره، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی، زورخانه، سالن کشتی، بخش متادون درمانی، کتابخانه و کارگاه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی این مجموعه بازدید کردند.

دکتر تشکریان مدیر کل دفتر بهداشت و درمان سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در حاشیه این بازدید 4ساعته گفت :اقدامات کاهش آسیب و درمان با متادون و همچنین سایر فعالیت های فرهنگی و حرفه آموزی که برای تامین سلامت و بازگشت سعادتمندانه زندانیان انجام شده است بسیار چشمگیر و قابل تقدیر است .

در ادامه اسحاقی مدیر اجرایی پروژه ایدز ضمن قدردانی از زحمات انجام گرفته اظهارداشت: زندان مرکزی همدان از لحاظ فعالیت در تمام امور مربوط به کاهش آسیب کاملا موفق بوده و در بین زندان‌های کشور کم نظیر است.

وی افزود: زندان همدان می‌تواند نمونه بسیار خوبی برای استان‌های دیگر باشد که بتوانند در یاری به مددجویان، فعالیت‌های موفقیت‌آمیز تجربه شده در این استان را بکار بگیرند و در بودجه و وقت صرفه‌جویی کنند.

نماینده جمهوری آذربایجان نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیرکل زندان‌های همدان و کارکنان خاطرنشان کرد: اقدامات بسیار خوبی برای رفاه و بهبود زندانیان به ویژه زندانیان معتاد انجام شده است.

انتهای پیام/ج

بازدید نمایندگان سازمان ملل و جمهوری آذربایجان از زندان همدان

نظر شما