شناسهٔ خبر: 29375001 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سیاه نمایی خدمات نظام بزرگترین گناه است

گناوه-ایرنا- امام جمعه دیلم استان بوشهر گفت: امروز بزرگ ترین گناه و ظلم سیاه نمایی خدمات و عملکرد نظام ودولت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری چهارشنبه شب در جلسه جمع بندی دور سفر سوم استانی استاندار بوشهر به این شهرستان افزود: دولت های مختلف در کنار نقاط قوت وضعف کارایی و خدماتی را ارائه کردند و همواره همه دولتها و دولت کنونی مورد حمایت رهبر معظم انقلاب بوده و هست.
وی بیان کرد: شعار استفاده و حمایت از کالای ایرانی تنها متوجه و مخصوص دولت نیست بلکه همه آحاد و گروه های جامعه را شامل می شود.
امام جمعه دیلم اظهارداشت: اتحاد و انسجام و هم افزایی بین مردم و مسئولان باعث روان سازی و سرعت بخشی در خدمت رسانی می شود.
فرماندار دیلم گفت: توسعه راه های ارتباطاتی بهبهان – دیلم، پنج کیلومتر باقی مانده جاده دیلم- گناوه و توسعه راه های روستایی از اولویت های اساسی درحوزه راهداری است.
عبدالامیر قاسمی افزود: سد دره امیری در حوزه آبخیزداری یکی از بزرگترین و بهترین طرح ها درحوزه ایجاد اشتغال شهرستان دیلم است که با آغاز عملیات اجرایی آن یکی از آرزوی های دیرینه مردم محقق می شود.
وی اظهارداشت: توسعه اسکله صیادی و موج شکن در بندرهای دیلم و امام حسن، راه اندازی گمرک امام حسن، امکان بهره مندی مردم از فرودگاه امام حسن و راه اندازی یک خط جدید از دیگر برنامه ها و فرصت های بی نظیر برای توسعه شهرستان دیلم است.
فرماندار دیلم گفت: عملیاتی کردن طرح های پرورش میگوی 700 هکتاری، شهرک گلخانه ای، منطقه ویژه اقتصادی، توسعه و بهره برداری از ساحل از ظرفیت های مناسب برای توسعه و پیشرفت شهرستان است.
استاندار بوشهر روز چهارشنبه در دور سوم سفرهای شهرستانی خود با محوریت اشتغال روستایی به شهرستان دیلم سفر کرد.
بازدید از طرح های اقتصادی، عمرانی و اشتغالزایی روستایی شهرستان دیلم، ملاقات مردمی و برگزاری نشست توسعه اشتغال از مهم ترین برنامه های سفر یک روزه استاندار به این شهرستان بود.
شهرستان دیلم با بیش از 34 هزار نفر جمعیت در 210 کیلومتری شمال استان بوشهر و کرانه خلیج فارس قرار دارد و تاسیسات مهم نفتی در آن واقع است.
7215/6164/6047/6045

نظر شما