شناسهٔ خبر: 29374168 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تقابل احتمالی سایپا و الریان در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا

حریف شاگردان علی دایی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال سایپا تهران در فصل 96-97 با کسب رتبه چهارم جدول رده بندی پشت سر پرسپولیس و استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان، با توجه به قهرمان آبی پوشان در جام حذفی به عنوان چهارمین نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفت.

سایپا با کسب جواز حضور غیرمستقیم در لیگ قهرمانان آسیا باید در تاریخ 12 فوریه در مرحله پلی آف ابتدا به مصاف نماینده هند برود و برنده این مسابقه در تاریخ 19 فوریه برای صعود به مرحله گروهی باید مقابل تیم الریان قطر به میدان برود. الریان فصل گذشته در مرحله گروهی با پرسپولیس همگروه بود و اکنون در مسابقات لیگ ستارگان قطر با حضور در رده چهارم جدول رده بندی وضعیت مناسبی دارد.

گفتنی است علی دایی به همراه تیم نفت تهران با قهرمانی در جام حذفی جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کرده بود اما با وضعیت نامشخص نماینده تهران، ذوب آهن اصفهان جایگزین آنها شده بود.

با اعلام کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه ها تا 23 ژانویه 2019 زمان دارند لیست بازیکنان خود را برای حضور در رقابت ها به AFC ارسال کنند و همچنین تیم ها تنها مجاز به ثبت نام 4 بازیکن خارجی در لیست خود هستند.

 

نظر شما