شناسهٔ خبر: 29373023 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سوزانا دینیج فوتبال جزیره را متحول می کند؟

لیگ برتر انگلیس در مشت یک زن!

سوزانا دینیج به عنوان مدیر اجرایی جدید لیگ برتر انتخاب شده و از ابتدای سال 2019 جایگزین ریچارد اسکودامور خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سوزانا دینیج که عضو بخش رسانه ای کانال دیسکاوری از زیر مجموعه های مجموعه تصویری "سیاره حیوانات" بوده، یکی از بانوان قدرتمند در عرصه حق پخش به شمار می آید و به همین دلیل این پست مهم به وی اعطا شده است تا اسکودامور 59 ساله پس از 19 سال حضور در این منصب، شغل خود را به سوزانا واگذار کند.

 

سوزانا بعد از انتخاب شدن گفت: "لیگ برتر برای مردم اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل من از اینکه چنین نقش فوق العاده ای خواهم داشت بسیار خوشحالم زیرا داشتن فرصت هدایت چنین سازمان پویا و الهام بخشی یک امتیاز بزرگ است. با حمایت باشگاه ها من امیدوارم سال های متمادی موفقیت های لیگ برتر را گسترش دهم."

 

بعد از ریک پری و اسکودامور، سوزانا دینیج سومین مدیر اجرایی تاریخ لیگ برتر است. پیش از پیوستن به شبکه دیسکاوری در ژانویه 2009، سوزانا برای 10  سال در کانال 5 کار کرده و بعد از آن فعالیت خود را در MTV آغاز کرد.

 

 

بروس باک، رئیس باشگاه چلسی و کمیته لیگ برتر در مورد این انتخاب گفت: "ما بسیار خوشحالیم که چنین رهبر توانایی را برای این نقش مهم انتخاب می کنیم. عملکرد او در مدیریت کسب و کارهای پیچیده از طریق تحولات دیجیتالی فوق العاده بوده و من سوزانا را یک انتخاب فوق العاده می دانم.

 

سوزانا دینیج یک شخصیت برجسته در صنعت پخش و یک مدیر اجرایی ثابت شده در بخش توسعه منابع انسانی است که برای این نقش مناسب بوده و ما مطمئن هستیم که او می تواند لیگ برتر را به موفقیت های جدیدی برساند. ریچارد اسکودامور که طی این 2 دهه نظارات فوق العاده ای بر امور داشت نیز به همراهی تیمش از انتخاب سوزانا پشتیبانی می کنند."

 

پرت رئیس کمپانی دیسکاوری سوزانا را یک رهبر فوق العاده و همکار موفق توصیف کرد که درک فراوانی از بازار و کسب و کارهای مختلف رسانه ای در بریتانیا داشته و شرایط این کمپانی را در سراسر جهان بهبود داده است.

 

البته سوزانا دینیج تجربه مهمی در صنعت فوتبال ندارد و به همین دلیل برخی از طرفداران نگران آن هستند که انتصاب یک مدیر رسانه ای باعث ایجاد حس وابستگی فوتبال حرفه ای به تلویزیون شود.

 

اما ایجاد احتمالی تغییرات در پخش، کاهش ارزش آخرین قرارداد تلویزیون داخلی و ایجاد رقابت در بازار دیجیتال، ممکن است برگ برنده سوزانا از فعالیت در شبکه دیسکاوری باشد. حالا دیگر بسیاری امیدوارند که سوزانا باشگاه ها را متقاعد کند تا بیشتر از منابع مالی خود برای بهبود امکانات عمومی و رفاه بازیکنان در آکادمی ها سرمایه گذاری کرده و باعث پیشرفت فوتبال شوند.

نظر شما