شناسهٔ خبر: 29372944 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

نهادهاي مالي

صاحب‌خبر -

 مهلت شرکت در مرحله دوم طرح همگامان سپه 2

بانک سپه - مرحله دوم طرح همگامان سپه 2 از ابتداي آبان آغاز و تا ابتداي بهمن 97 ادامه خواهد داشت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانک سپه، مرحله دوم طرح همگامان سپه 2 که از ابتداي آبان سالجاري براي پذيرندگان عضو باشگاه مشتري آغاز شده تا ابتداي بهمن 97 ادامه خواهد داشت و در پايان اين مدت نيز همانند مرحله اول، جوايز و تسهيلاتي به قيد قرعه به برندگان اهدا خواهد شد.

دکتر مجيد قاسمي به‌عنوان چهره برگزيده صنعت بانکداري کشور انتخاب شد

بانک پاسارگاد - دکتر مجيد قاسمي مديرعامل بانک‌پاسارگاد، در جشنواره‌ چهره‌هاي ماندگار در صنعت بانکداري و پرداخت ايران، به‌عنوان چهره ماندگار و تأثيرگذار در صنعت بانکداري کشور انتخاب شد.

به گزارش روابط‌عمومي بانک‌پاسارگاد، در اين جشنواره که همزمان با نمايشگاه تراکنش ايران در تاريخ 22 آبان 1397 در محل دائمي نمايشگاه‌هاي شهرداري تهران برگزار شد، از دکتر مجيد قاسمي مديرعامل بانک‌پاسارگاد، به پاس خدمات شايسته و سابقه طولاني در صنعت بانکداري تقدير به‌عمل آمد.

پرداخت بيش از 4 هزار فقره وام به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه توسط بانک صادرات‌

بانک صادرات - کارنامه يک سال حمايت درخشان بانک صادرات ايران از آسيب‌ديدگان زلزله سال 96 کرمانشاه، با پرداخت بيش از 4 هزار و 271 فقره وام بالغ بر 463 ميليارد ريال منتشر شد.

به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، نقش پررنگ اين بانک در خدمات‌رساني در بخش‌هاي مختلف مالي، تسهيلاتي و معيشتي به مردم زلزله‌زده غرب کشور با گذشت يک سال از وقوع آن در شامگاه 21 آبان ماه سال گذشته، ضمن پرداخت بيش از 4 هزار و 271 فقره وام بازسازي و تعمير واحدهاي مسکوني روستايي، شهري و تجاري در شهرها و روستاهاي مختلف آسيب‌ديده استان کرمانشاه از جمله سرپل ذهاب، ثلاث باباجاني، گيلان‌غرب، دالاهو، اسلام‌آباد‌غرب، جوانرود و ... به ارزش بالغ بر 463 ميليارد ريال همچنان ادامه دارد.

آخرين مهلت تحويل سکه‌هاي پيش‌فروش

بانک ملي - ثبت نام کنندگان بايد پيش از اتمام مهلت خود با مراجعه به شعب بانک ملي و پرداخت تفاوت، سکه خود را دريافت کنند.به گزارش بانک ملي ايران، پيش فروش سکه با سر رسيد يک ماهه از 26 تا 28 فروردين ماه انجام شد و گرچه قرار بود تحويل اين سکه ها از روز 26 ارديبهشت آغاز شود اما با دستور بانک مرکزي، تحويل سکه ها چند روز زودتر از موعد مقرر، از روز 19 ارديبهشت ماه در تهران و روز 22 ارديبهشت ماه در ساير استان ها آغاز شد.

نظر شما