شناسهٔ خبر: 29372322 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

چهارمین رویداد شتاب در دانشگاه محقق اردبیلی آغاز به کار کرد

R41374/P1377/S6,49/CT11

چهارمین رویداد شتاب اردبیل با محوریت صنعت برق در دانشگاه محقق اردبیلی آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، برومند صلاحی رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم آغاز به کار این رویداد اظهار داشت: رویدادهای شتاب معمولا دو هدف را دنبال می‌کنند که یکی از آنها رفع مشکلات موجود در جامعه و دیگری ایجاد کسب و کار پایدار برای ایده‌دهندگان است.

وی با اشاره به اینکه ایده‌های برتر در رویداد شتاب برای تبدیل به محصول به مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی و پارک علم و فناوری هدایت می‌شوند، تصریح کرد: در حال حاضر 46 واحد فناور در مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی فعال و از این تعداد، 30 واحد در مرکز مستقر هستند.

صلاحی با اشاره به اینکه 50 شرکت دیگر نیز می‌توانند در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی استقرار یابند بیان کرد: در مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی برای هر ایده 60 میلیون تومان تسهیلات کم بهره با خواب 3 ساله پرداخت می شود.

 رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: مرکز رشد دانشگاه برای حمایت از شرکت های دانش بنیان، تسهیلات 80 میلیون تومانی پرداخت می‌کند.

صلاحی با بیان اینکه در مرکز رشد دانشگاه به شرکت ها، مشاوره های مالی، تجاری سازی، فروش، بیمه و غیره ارائه می‌شود و کارگاه‌های آموزشی مختلف برای آنها برگزار می‌شود، گفت: آزمایشگاه مرکزی و آزمایشگاه‌های دانشکده‌های دانشگاه محقق اردبیلی هم به شرکت‌های مستقر در مرکز رشد این دانشگاه بین 50 تا 100 درصد تخفیف می‌دهد.

انتهای پیام/ش

نظر شما