شناسهٔ خبر: 29372021 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پایان فصل تصمیم گیری می کنم

واکنش هازارد به احتمال جدایی از چلسی در زمستان

ادن هازارد یکی از بازیکنانی است که رئال قصد جذب او را دارد و با توجه به نزدیک شدن به نقل و انتقالات زمستانی، بار دیگر شایعات در مورد جدایی او از چلسی شنیده می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، هازارد که بارها از علاقه اش برای بازی در رئال سخن گفته و حتی پس از جام جهانی صراحتا از تمایلش برای جدایی از چلسی و رفتن به رئال صحبت کرد، در نهایت با مخالفت سران چلسی ماندنی شد و زیر نظر مائوریتزیو ساری، یکی از بهترین فصول ورزشی خود را سپری می کند.

ستاره بلژیکی تا سال 2020 با چلسی قرارداد دارد و فعلا تمایلی برای تمدید ندارد. این در حالی است که گفته می شود زمستان پیش رو رئال برای جذب وی اقدام خواهد کرد.

 

 

 

 

هازارد در مصاحبه با نشریه اسپورتزا گفت:« در حال حاضر فقط به چلسی فکر می کنم. هنوز هفت یا هشت ماه دیگر از فصل باقی مانده و سپس تصمیم نهایی در مورد آینده ام را خواهم گرفت.

خوشبختانه با ورود ساری به چلسی، با سبکی در حال بازی کردن هستیم که به آن علاقه دارم. دیدگاه من با دیدگاه مربی جدید یکسان است. من عاشق توپ هستم و سبک بازی فعلی چلسی که متکی به توپ و پاسکاری است را می پسندم. به ناپولی نگاه کنید که با ساری چگونه متحول شد. حال او در حال پیاده کردن همان سبک در چلسی است. ما الان فوتبال را خوب و زیبا بازی می کنیم.»

 

نظر شما