شناسهٔ خبر: 29371687 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

واکنش علی دایی به تعلیق احتمالی فوتبال ایران

سرمربی تیم فوتبال سایپا، گفت: با توجه به این زمین خراب کار برای دو تیم سخت بود و در هر دو نیمه بهتر از ماشین‌سازی بودیم.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
علی دایی در نشست خبری بعد از تساوی بدون گل مقابل ماشین سازی، گفت: بازی خیلی سختی بود. با توجه به این زمین خراب کار برای دو تیم سخت بود. در هر دو نیمه بهتر از ماشین‌سازی بودیم. در نیمه اول یک مقدار بازی پایاپای بود اما در نیمه دوم ما کاملا برتر بودیم. متاسفانه قدر موقعیت‌هایمان را ندانستیم. می‌توانستیم در نیمه دوم حداقل سه گل بزنیم اما بازی با تساوی به پایان رسید.

وی در مورد اینکه چرا عباسیان را تعویض کرد، گفت: من تشخیص دادم که عباسیان تعویض شود و به یک بازیکن جوان بازی دادم تا در این زمین بد راحت‌تر کار کند.

سرمربی سایپا در مورد شرایط بد زمین گفت: متاسفانه نتوانستند باران را خوب مهار کنند و این وضعیت به وجود آمد. بارش باران کار را سخت کرد. در مسابقات قبلی این مشکل نبود. حتی ما یک روز قبل از بازی به اینجا آمدیم تا یک جلسه تمرین کنیم اما چون وضعیت بد بود تمرین نکردیم. اگر تمرین کرده بودیم که الان وضعیت زمین وا ویلا بود. دوست داریم روی زمین بازی کنیم. زمانی که توپ را کنار زمین هم می‌بردیم سانتر کردن سخت بود.

به نوشته فارس؛ دایی درمورد واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد احتمال محرومیت تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل تعلیق احتمالی به خاطر دخالت دولت در فوتبال، گفت‌: در جایگاهی نیستم که در مورد این مسائل صحبت کنم. خیلی از موضوعات هست که به فوتبال ما ضربه می‌زند. شما مشتی از یک خروار را مطرح کردید. خیلی از مسائل به فوتبال ما ضربه می‌زند و کسی به این موضوعات دقت نمی‌کند. فوتبال ما جایگاهش این نیست. اگر امکانات سخت افزاری ما یک دهم استعدادهای کشورمان را پوشش می‌داد خیلی از مشکلات را نداشتیم و به راحتی حرف اول را در آسیا می‌زدیم. متاسفانه این امر در کشور ما نیست و این مشکلات به وجود می‌آید. باید تابع قوانین بین المللی بود. همه دنیا از قوانین فیفا تبعیت می‌کند و آنها هر چه می‌گویند باید انجام دهیم. از خودمان نمی‌توانیم قانونی در بیاوریم که با قوانین فیفا تداخل داشته باشد که باعث شود باشگا‌ه‌هایمان به مشکل بخورند و تیم ملی اجازه بازی نداشته باشد. همه این مسائل به فوتبال ملی ما ضربه می‌زند.

مهاجری: وقتی گل نمی‌زنیم، چه کار کنم؟/ راه رفتن هم روی زمین دستگردی سخت بود

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز نیز می‌گوید بازیکنان این تیم به خاطر کم تجربه بودن، قدر موقعیت‌های تک به تک مقابل سایپا را ندانستند.

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری بعد از تساوی بدون گل ماشین‌سازی و سایپا اظهار کرد: در روزی که زمین دستگردی شرایط مساعدی نداشت، دو تیم به میدان رفتند. وقتی برای گفتن خسته نباشید به بازیکنان و داوران وارد زمین شدم، به وضعیت بد زمین چمن پی بردم. حتی راه رفتن روی این زمین خیلی دشوار بود. به نظرم سلامت بازیکن باید یکی از اهداف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باشد.

وی با بیان این که تیمش در نیمه نخست موقعیت‌های بهتری نسبت به سایپا داشت، افزود: در نیمه نخست، روند بازی متعادل بود اما ما موقعیت‌های گل بهتری داشتیم اما قدر آنها را ندانستیم. بازیکنان ما جوان هستند و باید باتجربه‌تر شوند. در نیمه دوم سایپا بهتر بود اما به این تیم موقعیت ندادیم. در چهار، پنج دقیقه آخر خیلی زیر فشار سایپا بودیم و می‌توانیم خودمان را در آن  دقایق خوش شانس بدانیم. بازیکنان ما نباید به راحتی از موقعیت‌های گل بگذرند.

مهاجری خاطرنشان کرد: مقابل استقلال، نفت مسجد سلیمان و نساجی خلق موقعیت کردیم اما در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم. باید تا نیم فصل تحمل کنیم تا تیم تقویت شود. به لحاظ بازیکن دستمان بسته است. خدا را شکر مقابل سایپا و علی دایی یک امتیاز گرفتیم که به نظرم راضی کننده است.

او درباره تقویت تیم در نیم فصل نخست، یادآور شد: دو، سه جلسه با هیات مدیره و مدیرعامل محترم داشتیم. نمی‌توانیم تا نیم فصل کاری کنیم اما قول دادند تیم را حمایت کنند.

مهاجری با اشاره به ناکامی تیمش در گلزنی گفت: من می‌بینم که بازیکنان تلاش می‌کنند اما نمی‌توانند گل بزنند. ۹۰ درصد ترکیب ما در بازی‌های اخیر ثابت بوده و آهسته آهسته قوای بدنی بازیکنان تحلیل می‌رود.

سرمربی ماشین سازی تبریز با بیان این که وقتی موقعیت‌های گلزنی تیمش به راحتی از دست می‌رود، کاری از او ساخته نیست، افزود: سه موقعیت خوب داشتیم که گل نشد. وقتی گل نمی‌زنیم چه کار باید کرد. با این وجود کسب یک امتیاز مقبل سایپا و در تهران اتفاق بدی نیست. باید سعی کنیم از بازی‌های خانگی امتیاز بگیریم.

نظر شما