شناسهٔ خبر: 29371264 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

​شبکه افق مستندی از شهردار جدید تهران روی آنتن می برد

پیروز حناچی شهردار تهران یکی از مسئولانی است که در مجموعه مستند «پایتخت» درباره مسئله مدیریت شهری و انتقال پایتخت صحبت می‌کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش حوزه فرهنگ و هنر  خبرگزاری تقریب، روز گذشته اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه یکصدم شورای اسلامی شهر تهران پنجم از میان دو گزینه عباس آخوندی و پیروز حناچی، شهردار جدید تهران را انتخاب کردند و پیروز حناچی به عنوان شهردار تازه پایتخت معرفی شد. شبکه افق که مستندهای فراوانی را تا به امروز روی آنتن خود برده و اتفاقا یکی از رسالت هایش همین است،‌ این بار در مستندی سریالی به نام «پایتخت» با نگاهی انتقادی به مدیریت شهری می پردازد.

پخش مستند سریالی «پایتخت» از شبکه افق شروع شد.ه است. این مجموعه مستند ماجرای انتقال پایتخت را با حضور کارشناسان و مسئولان شهری پیگیری می‌کند. پیروز حناچی شهردار جدید تهران نیز یکی از مسئولانی است که روبروی دوربین این مستند قرار گرفته است.

طبق اعلام روابط عمومی شبکه افق این مستند حاوی فیلمی از بخشی از صحبت‌های شهردار جدید تهران درباره انتقال پایتخت است که در قسمت‌های آینده مستند «پایتخت» پخش می‌شود.

«پایتخت» دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها از ساعت 20 روی آنتن شبکه افق می‌رود. علی نیکبخت این مجموعه مستند را کارگردانی کرده است.

پایان پیام/

نظر شما