شناسهٔ خبر: 29371012 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

فرمانده نیروی هوافضای سپاه اعلام کرد:

هلاکت نماینده رژیم صهیونیستی و عربستان در حمله موشکی اخیر سپاه در خاک عراق

حاجی زاده تشریح کرد: آمریکا، عربستان، امارات و رژیم صهیونیستی در دشمنی سه پروژه اقتصاد، عملیات روانی و ناامن‌سازی کشور را دنبال می‌کنند که ایجاد ناامنی یکی از آن محورهاست و به دنبال این بودند که ایران را مانند چند سال قبل در سوریه و عراق ناامن کنند؛ از ابتدای سال تاکنون حدود 80 عملیات ناامن‌سازی کشور توسط گروهک‌ها اتفاق افتاده و در حد کمتر از 3 درصد موفق بوده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: ملت ایران برآیند اقدامات را به‌صورت قدرت نظامی مشاهده می‌کنند که امروز در منطقه خاورمیانه قدرت نظامی ایران حرف نخست را می‌زند و دیگران اعم از دوست و دشمن به این امر اذعان دارند.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در حاشیه کنگره 3 هزار شهید استان قزوین  با اشاره به اینکه بعد از حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز و شهادت مظلومانه جمعی از هموطنانمان سپاه پاسداران به دنبال گرفتن انتقام سخت از این گروهک تروریستی بود، اعلام کرد: طی برنامه‌ریزی صورت گرفته و کار اطلاعاتی دقیق 2 اتاق جلسات این گروهک تروریستی با موشک‌های ساخت کشورمان مورد اصابت قرار گرفت.

وی افزود: ما فکر می‌کردیم تنها نماینده رژیم آل‌سعود در این جلسات حضور دارد اما بعد متوجه شدیم که نماینده رژیم صهیونیستی نیز در اتاق جلسات این گروهک تروریستی بود که به دَرَک واصل شدند.

حاجی زاده تشریح کرد: آمریکا، عربستان، امارات و رژیم صهیونیستی در دشمنی سه پروژه اقتصاد، عملیات روانی و ناامن‌سازی کشور را دنبال می‌کنند که ایجاد ناامنی یکی از آن محورهاست و به دنبال این بودند که ایران را مانند چند سال قبل در سوریه و عراق ناامن کنند؛ از ابتدای سال تاکنون حدود 80 عملیات ناامن‌سازی کشور توسط گروهک‌ها اتفاق افتاده و در حد کمتر از 3 درصد موفق بوده‌اند.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه هدف قرار دادن اتاقک تروریست‌ها در عراق عملیات پیش‌دستانه بود، اظهار کرد: دشمنان همه با هم بسیج شدند ولی امنیت کشورمان به‌واسطه نیروهای نظامی و انتظامی حفظ شده است و همه مجموعه‌ها برای تحقق این امر تلاش می‌کنند.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه امروز استکبار جهانی دیگر در اوج قدرت نیست، تأکید کرد: دشمن با غلو و تبلیغات رسانه‌ای و سیلی سرخ کردن خود را قدرتمند نشان می‌دهد در این شرایط ما باید از منافع کوتاه‌مدت خود بگذریم و به فکر منافع ملی باشیم و در این راه از حمایت دولت، عمل به وصیتنامه شهدا و مدیریت کلان مقام معظم رهبری غافل نشویم.

وی که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت با اشاره به توانمندی نیروهای مسلح و هوافضا اظهار کرد: در هر ماه و یا هر فصل یک موفقیت جدید داریم و بنا نیست همه موارد را رونمایی کنیم ملت ایران اطلاع پیدا کنند خوشحال می‌شوند ولی دیگران هم می‌شنوند.

وی ادامه داد: ملت ایران برآیند اقدامات را به‌صورت قدرت نظامی مشاهده می‌کنند که امروز در منطقه خاورمیانه قدرت نظامی ایران حرف نخست را می‌زند و دیگران اعم از دوست و دشمن به این امر اذعان دارند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: در حوزه‌های موشکی و هواپیماهای بدون سرنشین، جنگ الکترونیک، پدافندی، راداری و حتی دیگر حوزه‌ها که مربوط به هوافضا نیست از جمله زمینی و دریایی کارهای بسیار بزرگی انجام‌گرفته است که در مقاطع مختلف تعدادی نیز رونمایی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه اوج فناوری‌ها در حوزه نظامی است تصریح کرد: فناوری‌هایی که در حوزه نظامی استفاده می‌شوند پیچیدگی زیادی دارد و در دنیا هم مرسوم است و گفته می‌شود که دستاوردهای حوزه نظامی به بخش غیرنظامی سرریز می‌شود.

حاجی‌زاده ابراز کرد: مجموعه فناوری‌ها در کنار هم قرار گرفته و یک محصول تولید می‌شود. رادار سوم خرداد هم که در نمایشگاه قزوین به نمایش درآمده یک سامانه نیست بلکه 1700 رادار در یک صفحه تنظیم‌شده و با هم کار می‌کنند.

وی تصریح کرد: آن چیزی که امروز در بخش غیرنظامی با آن مواجه هستیم مشکل فناوری نیست و مشکلات به نوع مدیریت ما بازمی‌گردد؛ در کلیه عرصه‌ها اگر نگاه ما برگرفته از نگاه اداره جنگ و جهاد باشد آن موقع هیچ مانعی نمی‌تواند ما را از رسیدن به هدف بازدارد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه ما باید مدیران و مسئولان را به‌درستی انتخاب کنیم و در این میان مردم نیز نقش بسزایی دارند، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب کارهای سخت و نشدنی را انجام داده‌ایم، جبهه‌های پیچیده را عبور و خاک‌ریزهای فتح نشدنی را فتح کرده‌ایم ولی در بخش‌های ساده گیر کرده‌ایم که این به خاطر پیچیدگی کار نیست بلکه باید در انتخاب‌ها افرادی انتخاب شوند که این افراد الگوهای گذر از موانع را سرلوحه کار خود قرار داده باشند.

وی عنوان کرد: برخی از مسئولین در انتخاب مدیران خود دقت نمی‌کنند و تخلف صورت می‌گیرد که در این بین برخی از افراد انتظار دارند سپاه و قوه قضاییه بیاید و آن‌ها را جمع کند؛ در پاسخ به آنان می‌گوییم سپاه پاسداران جزئی از نظام است و باید از ابتدا پیشگیری صورت می‌گرفت، مدیران خوب بسیاری وجود دارند و تعداد اندک مدیر نالایق نیز برای جامعه ایران زیاد است.

انتهای پیام

نظر شما