شناسهٔ خبر: 29371003 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دارنده مدال طلای دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا

طعم دلنشین دیدار با رهبر معظم انقلاب تا ابد در یاد و خاطرمان خواهد ماند

دارنده مدال طلای دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: دیدار با رهبر عزیزمان بسیار دلنشین و صمیمی بوده و طعم این دیدار صمیمی در یاد تمامی ورزشکاران حاضر تا ابد خواهد ماند و فراموش نخواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، الناز دارابیان، دارنده مدال طلای دوومیدانی بازی‌های پارا آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در خصوص دیدار امروز ورزشکاران با رهبر انقلاب اسلامی گفت: دیدار با رهبر عزیزمان بسیار دلنشین و صمیمی بوده و طعم این دیدار صمیمی در یاد تمامی ورزشکاران حاضر تا ابد خواهد ماند و فراموش نخواهیم کرد.

وی افزود: کسب مدال و نتیجه مطلوب ورزشکاران معلول در میادین ورزشی مهمتر و با ارزش‌تر از سایر ورزشکاران است و اینکه رهبرمان به این مهم اعتقاد دارند، دلگرمی ما ورزشکاران معلول را به همراه خواهد داشت.

دارنده مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا تصریح کرد: رهبر محبوب کشورمان در طول دیدار امروز خود با ورزشکاران، در تمام صحبت‌هایشان از معلولین و جانبازان به عنوان الگوی خوب و موثر یاد کردند و از بانوان ورزشکار محجبه که با حجاب کامل خود در مسابقات حاضر شدند و با حجاب مقابل حریفان خود به میدان رفتند و درخشیدند تشکر کردند.

انتهای پیام/

نظر شما