شناسهٔ خبر: 29370987 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

آیت‌الله جنتی:با احساس وظیفه مسئولان مشکلات رفع می شود

رئیس مجلس خبرگان گفت: باید از مقاومت مردم مظلوم یمن در برابر آل سعود که همه سختی‌ها و ناجوانمردی‌ها را تحمل می‌کنند قدردانی کرد و امیدواریم به زودی با نابودی آل سعود اوضاع یمن سامان یابد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر: آیت‌الله جنتی با تبریک حلول ماه ربیع، هفته وحدت و ایام میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق علیه السلام گفت: هفته وحدت فرصت مبارکی است تا مسلمانان اعم از شیعه و سنی با ارتباطات بیشتر همدلی خود را افزایش دهند و در این زمینه حضور برادران اهل سنت در کنار شیعیان در مراسم اربعین و پیاده روی به مشهد مقدس به منظور زیارت امام رضا (ع) جای خوشحالی و مسرت دارد.

دبیر شورای نگهبان با اظهار تاسف از اوضاع ناراحت کننده مسلمانان در نقاط مختلف از جمله شرارت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین تصریح کرد: متاسفانه کسی به داد مردم بی دفاع فلسطین نمی‌رسد.

آیت‌الله جنتی همچنین در ادامه به اوضاع بسیار ناراحت کننده مردم مظلوم یمن که به علت جنگ و محاصره در بدترین شرایط از گرسنگی جان می‌دهند اشاره و خاطرنشان کرد: باید از مقاومت جانانه مردم مظلوم یمن در برابر آل سعود که همه سختی‌ها، شرارت‌ها و ناجوانمردی‌ها را تحمل می‌کنند قدردانی کرد و امیدواریم به زودی با نابودی آل سعود اوضاع مردم یمن سامان یابد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پایان توجه جدی مسئولان و دولت به اوضاع اقتصادی به‌ویژه وضع فقرا و نیازمندان را خواستار شد و تاکید کرد: پیشگیری از اوضاع کنونی امکانپذیر بود و الان هم با همدردی و احساس وظیفه مسئولان ‌می‌توان مشکلات را رفع کرد و حتما توفیق الهی نیز مؤید تلاش دلسوزان خواهد بود.

نظر شما