شناسهٔ خبر: 29370982 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

رضا مهاجری: وقتی گل نمی‌زنیم، چه کار کنم؟

خبرگزاری ایسنا

رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز می‌گوید بازیکنان این تیم به خاطر کم تجربه بودن، قدر موقعیت‌های تک به تک مقابل سایپا را ندانستند.

صاحب‌خبر -

رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز بعد از تساوی بدون گل ماشین‌سازی و سایپا اظهار کرد: در روزی که زمین دستگردی شرایط مساعدی نداشت، دو تیم به میدان رفتند. وقتی برای گفتن خسته نباشید به بازیکنان و داوران وارد زمین شدم، به وضعیت بد زمین چمن پی بردم. حتی راه رفتن روی این زمین خیلی دشوار بود. به نظرم سلامت بازیکن باید یکی از اهداف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باشد.

وی با بیان این که تیمش در نیمه نخست موقعیت‌های بهتری نسبت به سایپا داشت، افزود: در نیمه نخست، روند بازی متعادل بود، اما ما موقعیت‌های گل بهتری داشتیم، اما قدر آن‌ها را ندانستیم. بازیکنان ما جوان هستند و باید باتجربه‌تر شوند. در نیمه دوم سایپا بهتر بود، اما به این تیم موقعیت ندادیم. در چهار، پنج دقیقه آخر خیلی زیر فشار سایپا بودیم و می‌توانیم خودمان را در آن دقایق خوش شانس بدانیم. بازیکنان ما نباید به راحتی از موقعیت‌های گل بگذرند.

مهاجری خاطرنشان کرد: مقابل استقلال، نفت مسجد سلیمان و نساجی خلق موقعیت کردیم، اما در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم. باید تا نیم فصل تحمل کنیم تا تیم تقویت شود. به لحاظ بازیکن دستمان بسته است. خدا را شکر مقابل سایپا و علی دایی یک امتیاز گرفتیم که به نظرم راضی کننده است.

او درباره تقویت تیم در نیم فصل نخست، یادآور شد: دو، سه جلسه با هیات مدیره و مدیرعامل محترم داشتیم. نمی‌توانیم تا نیم فصل کاری کنیم، اما قول دادند تیم را حمایت کنند.

مهاجری با اشاره به ناکامی تیمش در گلزنی گفت: من می‌بینم که بازیکنان تلاش می‌کنند، اما نمی‌توانند گل بزنند. ۹۰ درصد ترکیب ما در بازی‌های اخیر ثابت بوده و آهسته آهسته قوای بدنی بازیکنان تحلیل می‌رود.

سرمربی ماشین سازی تبریز با بیان این که وقتی موقعیت‌های گلزنی تیمش به راحتی از دست می‌رود، کاری از او ساخته نیست، افزود: سه موقعیت خوب داشتیم که گل نشد. وقتی گل نمی‌زنیم چه کار باید کرد. با این وجود کسب یک امتیاز مقبل سایپا و در تهران اتفاق بدی نیست. باید سعی کنیم از بازی‌های خانگی امتیاز بگیریم.

نظر شما