شناسهٔ خبر: 29370961 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

فوتبال جهان| فلینی با تغییر چهره طرفداران و هم‌تیمی‌‌‌هایش را غافلگیر کرد! + عکس

فوتبال جهان – هافبک بلژیکی تیم فوتبال منچستریونایتد، طرفدارانش در شبکه‌های اجتماعی را با گذاشتن یک پست در اینستاگرام غافلگیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مروان فلینی در فاصله یک هفته به سی و یکمین سالروز تولدش، هواداران خود را با گذاشتن عکسی جدید از خود در صفحه اینستاگرامش غافلگیر کرد.

هواداران منچستریونایتد که در  یک سال اخیر به دیدن هافبک بلژیکی شان با موهای مجعد روشن عادت کرده بودند، این بار او را با موهای کاملاً کوتاه و تیره دیدند.

فلینی که به اردوی تیم ملی بلژیک دعوت نشده است، از وقفه بازی های لیگ برتر به خاطر برگزاری بازی های ملی برای انجام یکسری کارهای شخصی مثل رفتن به آرایشگاه و تغییر چهره استفاده کرده است. او در کنار عکس جدیدش نوشته است: «سال جدید، چهره جدید».

انتشار این پست نه تنها هواداران بلکه هم تیمی های فلینی را هم غافلگیر کرده است و بعضی از آنها در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داده اند. اریک بایی مدافع منچستریونایتد با یک «نه» طولانی واکنش نشان داده است و این دقیقاً همان کاری بوده که دریس مرتنس هافبک تیم ملی بلژیک انجام داده است. جالب ترین واکنش اما متعلق به وینسنت کمپانی، مدافع میانی تیم ملی بلژیک است که نوشته:« این عکس نمی تواند واقعی باشد. حتماً فتوشاپ است».

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما