شناسهٔ خبر: 29370894 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس:

نگاهمان به فرهنگ کار عوض شود

نمایندگی لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاهمان به فرهنگ کار عوض شود.

صاحب‌خبر -



به گزارش ایسنا ، دکتر محمد بیرانوندی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با بیان اینکه جلساتی از این دست که برگزار می‌شود ضمن اینکه باید رنگ و بوی جلسات پیش را داشته باشد باید قدری متفاوت باشد، اظهار کرد: سوالی که دارم این است که واحدهای تعطیل و غیرفعال استان چند تا هستند؟

وی ادامه داد: باید کارهای انجام شده را دید و به اتکای آنها ضعف‌ها را شناسایی و راه نرفته را رفت.

بیرانوند با تأکید بر اینکه این همه سرمایه و پتانسیل در استان وجود دارد که هر روز حسرت می‌خوریم که چرا از این همه منابع و امکانات استفاده نمی‌شود، افزود: استانداری که یکی دو سال در استان مسئولیت دارد وارث است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: ما بچه‌های انقلاب هستیم و امروز مسئولیت بر گردن ماست.

وی با اشاره به وضعیت پارسیلون گفت: زمانی پیک کار پارسیلون با ۱۸۰۰ نفر اداره می‌شد و الان ۱۸ نفر پرسنل ندارد، این کارخانه معطل مانده و با ۲۴۰ هکتار مساحت باید تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس افزود: خیلی از امور خوره جان مردم شده است.

بیرانوند بیان کرد: بعد از اینکه یک واحد پس از 2، 3 سال و ۱۴ سال جواب نداد باید تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آنچه در حوزه اقتصاد و اشتغال وجود دارد این است که ما اقتصاد دولتی داشتیم و کار را برابر با پشت میز نشستن دانستیم و هر چه می‌خواهیم این منابع را تبدیل به شغل کنیم اجازه نمی‌دهند به عنوان مثال فردی مالک است و با همه دارایی خود اصرار دارد فرزندش به عنوان نگهبان در بخش دولتی کار کند؛ اینجاست که باید نگاهمان به فرهنگ کار عوض شود.

بیرانوند با بیان اینکه خیلی از امور را در اجرا می‌شود فهمید، یادآور شد: اینکه در جاهایی احساس می‌کنید خلأ وجود دارد ما پیگیری می‌کنیم و آمادگی داریم جاهایی که نقصی وجود دارد بگویید تا اصلاح کنیم.


انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما