شناسهٔ خبر: 29370787 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

به مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاه ها؛

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر + تصاویر

به مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاه ها محفل انس با کلام وحی در مسجد نبی اکرم (ص) و مسجد فاطمه زهرا (سلام الله علیها ) دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار گردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، این گردهمایی معنوی بعد از نماز ظهر و عصر دوشنبه ۲۱ و سه شنبه ۲2  آبان ماه برگزار شد. در این مراسم پس از تلاوت آیات نورانی قرآن کریم توسط  حامد یوسفی، حجت الاسلام حسینی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، به عظمت جایگاه قرآن اشاره نموده و اظهار داشت: «مقام رفیع قرآن به اندازه ای است که در آیه ۲۳ سوره بقره، خداوند متعال به معاندان و مخالفان قرآن می فرماید :اگر می توانید حتی یک سوره مانند قرآن بیاورید که در طول تاریخ همه ادیبان و سخنران برجسته عرب از آوردن این پیام الهی عاجز و ناتوان مانده اند. »

سپس با حضور حافظ کل قرآن کریم، سید عباس حسینی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، شرکت کنندگان  سؤالات و پرسش های خود را با وی مطرح نمودند.

پس ار آن گروه تواشیح و مدیحه سرایی حبل المتین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، به اجرای تواشیح در مقام شامخ امام رضا علیه السلام پرداختند. در پایان این محفل معنوی، محمد مهدی قادریانی از قاریان ممتاز نوجوان کشور به تلاوت آیات نورانی قرآن کریم پرداخت. اجرای مسابقه و اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات قرآنی هفته قرآن و عترت از دیگر برنامه های این آیین معنوی بود.

انتهای یپام/

نظر شما