شناسهٔ خبر: 29369409 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خبرهای کوتاه رادیو و تلویزیون| پذیرایی شبکه سه از دادکان و آرنولد و استقبال طالب‌زاده از رهبر مسلمانان آمریکا

R1515/P1356/S4,34/CT7

برنامه «عصر» به بررسی سفر جنبش مسلمانان آمریکا در شبکه‌های افق و یک سیما می‌پردازد و مستند «راپرتچی» شبکه پنج با رویکرد تحلیل جنگ سایبری روی آنتن می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، امروز رویدادهای مختلفی روی آنتن رادیو و تلویزیون می‌آید که در این بسته خبری مروری بر آن‌ها داریم:

«کتاب‌باز» میزبان خبرنگار صدا و سیما می‌شود

امشب (چهار‌شنبه بیست و سوم آبان‌ماه)، سروش صحت در برنامه «کتاب‌باز»، میزبان میترا لبافی، خبرنگار صدا و سیما است. لبافی در برنامه امشب درباره لذت‌ها و سختی‌های خبرنگاری در حوزه کتاب، کتاب‌هایش و خاطراتی که در طول دوران کاری‌اش داشته است با صحت به گفت‌وگو می‌نشیند.

در بخش دوم «کتاب‌باز» (بخش ثابت چهارشنبه‌شب‌ها) مجتبی شکوری با صحبت درخصوص حال خوب و سبک زندگی با مخاطبان همراه است.

«کتاب‌باز» به‌تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضاییان و اجرای سروش صحت، شنبه تا چهارشنبه ساعت 20 از شبکه نسیم پخش می‌شود و تکرار آن ساعت یک بامداد، 8 صبح و 13 بعدازظهر روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

عیادت علی دارابی از مجروحان صدا و سیما در جنایت تروریستی اهواز

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما از مجروحان صدا و سیما در جنایت حادثه تروریستی اهواز عیادت کرد. علی دارابی در سفر به خوزستان از علی رشاد و احمد اسفندیاری از کارکنان واحد فنی صدا و سیمای مرکز خوزستان که در جنایت حادثه تروریستی اهواز مجروح شده بودند عیادت کرد.

وی در دیدار با این دو مجروح ضمن آرزوی صحت، سلامتی و شفای عاجل برای این همکاران گرانقدر رسانه ملی، در روند درمان و پیگیری معالجه آنها قرار گرفت.

در ادامه معاون امور استانهای رسانه ملی در جمع مدیران صدا و سیمای مرکز خوزستان حاضر شد و گفت: خوزستان قطب تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای دفاع مقدس است و باید از این ظرفیت و هنرمندان خلاق استان استفاده کرد.

دارابی با اشاره به موفقیت‌های صدا و سیمای مرکز خوزستان در جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها افزود: صدا و سیمای خوزستان با ارتباط خوب و مؤثر در استان نیز جزء سه دستگاه برتر است.

وی با اشاره به حضور اقوام مختلف در استان خوزستان تصریح کرد: برنامه‌های شبکه استانی خوزستان باید به‌گونه‌ای باشد که تمام مردم استان و اقوام متعدد حاضر در استان خودشان را در این قاب ببینند.

دارابی با اشاره به اینکه بخش بین الملل برای نخستین بار از سال ١٣٩٩ در جشنواره تولیدات مراکز استانها اضافه خواهد شد خاطرنشان کرد: باید مرکز خوزستان با نزدیکی به کشور عراق تولیدات مشترکی را در سطح بین المللی با کشور همسایه  خود داشته باشد.

وی شبکه های استانی صدا و سیما را محور توسعه پایدار در استانها دانست و گفت :این شبکه ها باید با تولید برنامه های پر محتوا و فاخر امید را در سطوح مختلف جامعه پر رنگ تر کنند.

دارابی با اشاره به برنامه های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در معاونت امور استان‌ها افزود: بیان دستاوردهای انقلاب مانند استقرار نظام جمهوری اسلامی، مردم سالاری دینی، کسب استقلال و آزادی واقعی و انتقال آن به آحاد جامعه به ویژه نسل جوان و بهره گیری از ظرفیت حوزه های برنامه سازی از جمله برنامه های رسانه ملی برای چهلمین سال پیروزی انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی بزرگ در قرن بیستم است ادامه داد : انتظار آن است که کارهای ویژه‌ای برای بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب از سوی برنامه سازان صورت گیرد و باید کاری کنیم که مردم و جوانان نسبت به آینده امیدوار باشند.

معاون امور استانهای رسانه ملی معرفی شخصیت استثنایی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را از دیگر وظایف مهم در برگزاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برشمرد و گفت : معرفی رهبران جمهوری اسلامی به ویژه برای نسل جوان باید مورد توجه باشد.

رادیو با 282 برنامه در خدمت کتاب

شبکه‌های رادیویی به مناسبت هفته کتاب 282 برنامه به مدت 120 ساعت تدارک دیده‌اند. محمدصادق رحمانیان، مدیر شبکه فرهنگ و نماینده معاونت صدا در ستاد «رسانه و هفته کتاب» گفت: پیش‌بینی‌های شبکه‌های مختلف رادیویی نشان می‌دهد که 13 شبکه رادیویی خود را برای اطلاع‌رسانی، پوشش خبری، گفت‌وگو با کارشناسان حوزه کتاب و کتابخوانی آماده می‌کنند.

شبکه‌های رادیویی علاوه بر برنامه‌های مستمر خود، ویژه‌برنامه‌هایی نیز با موضوع هفته کتاب تدارک دیده‌اند. رحمانیان افزود: موضوعات متنوع و مختلفی در عرضه کتاب و کتابخوانی برای علاقه‌مندان گوناگون رادیو تهیه شده است.

ـ معرفی کتاب در حوزه هنر و ادبیات انقلاب

ـ بهره برداری از کتاب های صوتی

ـ جایگاه کتاب در فرهنگ مردم

ـ مروری بر چهل سال نشر کتاب

ـ بررسی آسیب‌های موجود در صنعت نشر

ـ گفت و گو با کتابداران برجسته ایران

ـ کتاب و کتابخوانی و مالکیت فکری در ایران

ـ مدرسه با محور کتاب های آموزشی و تربیتی

ـ کتاب و تاثیر آن در حوزه‌های اجتماعی و سواد رسانه‌ای

ـ معرفی روستا ها و شهرهای دوستدار کتاب

ـ باغ کتاب، تاسیس و ارزیابی وضعیت موجود

و معرفی کتاب‌هایی که از سوی مقام معظم رهبری تقریظ شده است، از جمله موضوعاتی است که رادیو در این هفته به آن‌ها می‌پردازد.

بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بیست و چهارم آبان تا اول آذر در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بررسی سفر رهبر جنبش مسلمانان آمریکا به ایران در تلویزیون

نادر طالب‌زاده در جدیدترین برنامه تلویزیونی «عصر» به مسئله مسلمانان آمریکا می‌پردازد. هفته گذشته لویس فراخان رهبر جنبش امت اسلام آمریکا به ایران سفر کرد. او در تهران با مسئولان کشور دیدار کرد، در دانشگاه تهران سخنرانی کرد و در شبکه پرس تی‌وی نشست خبری برگزار کرد.

او از سیاست‌های آمریکا، ترامپ و تحریم‌ها انتقاد کرد و گفت اگر ماشه جنگ کشیده شود، پایان آمریکا رقم می‌خورد. سفر این فعال مدنی به ایران انتقادات گسترده‌ای در آمریکا به همراه داشت تا جایی که پسر ارشد رئیس‌جمهور ترامپ را هم وادار به واکنش کرد.

فواد ایزدی استاد دانشگاه تهران و کارشناس مسائل بین‌الملل مهمان برنامه این هفته عصر است تا درباره جنبش امت اسلام آمریکا و حواشی حضور لویس فراخان در ایران صحبت کند. او در این برنامه نگاهی به فعالیت‌های جنبش در آمریکا دارد و راه‌های ارتباط مسلمانان دنیا با مسلمانان آمریکا را بررسی می‌کند.

برنامه تلویزیونی عصر با اجرای نادر طالب زاده پنجشنبه ها ساعت 21 از شبکه افق و جمعه ها بعد از خبر 14 از شبکه یک پخش می‌شود.

ویژه برنامه‌های سالروز شهادت یازدهمین امام شیعیان از رادیو تهران

ویژه برنامه «ماه سامرا» و «شرح درد اشتیاق» در روز شهادت امام حسن عسکری (ع) از رادیو تهران پخش می‌شود. ویژه برنامه «ماه سامرا» ضمن روایت دوران کودکی، دوران اسارت و جریان شهادت امام حسن عسکری(ع)، با دانش آموزان و معلمان مدرسه مطهری درباره شهادت ایشان گفت وگو می کند و از آنها پرسیده می شود که وقتی کلمه سامرا را می شنوند، اولین چیزی که به ذهن شان خطور می کند، چیست؟

در بخشی از این ویژه برنامه با حجت الاسلام محمد شیخ الاسلامی درباره رفتار امام حسن عسکری(ع) با خلفای دوران خودش و همچنین امات و ولایت امام زمان (عج) گفتگو می‌شود.

این برنامه کاری از گروه تولید و تامین شبکه رادیویی تهران است که جمعه در سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع) از ساعت 9 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می‌رود.

فاطمه نصرآبادی گوینده، اکبر یاری گزارشگر و آرش امجدی کارشناس در این برنامه با شنوندگان همراهند.

شرح درد اشتیاق

همچنین برنامه دیگری با عنوان «شرح درد اشتیاق» تدارک دیده شده که به ارائه مباحث مختلفی درباره امام حسن عسکری (ع) از محدودیت‌های اعمال‌شده از سوی خلافت و حبس خانگی و... می‌پردازد. مخاطبان می‌توانند جمعه از ساعت 10 شنونده این ویژه برنامه باشند.

صبح و عصر «در هم و برهم» در رادیو صبا

رادیو صبا گلچینی از دو برنامه شاد و شنیدنی "صبح صبا و "عصر صبا" را تحت عنوان برنامه «در هم و بر هم» پخش می‌کند. «در هم و برهم» عنوان برنامه ای تنظیمی از رادیو صباست که در آن برگزیده و منتخبی از دو برنامه پر مخاطب "صبح صبا" و "عصر صبا" پخش می شود.

این برنامه شامل نمایش‌های طنز، آیتم های گزارشی طنز ، شوخی با مشاغل و معرفی جاذبه‌های دیدنی ایران است که در سال گذشته توسط هنرمندان و مجریان رادیو صبا اجرا شده و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

برنامه «در هم و بر هم» با تهیه کنندگی مژده آقامحمدی روزهای پنجشنبه ساعت 9 صبح به مدت 60 دقیقه روی موج اف ام ردیف 105.5 مگاهرتز از رادیو صبا راهی آنتن می‌شود.

پیام تشکر بیش از 100 خانواده شهید منا از رئیس صداوسیما

خانواده‌های بیش از 100 شهید حادثه منا و مسجدالحرام در نامه‌ای به علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما از پخش سریال تلویزیونی «حوالی پاییز» با موضوع شهدای منا تقدیر و تشکر کردند.

این سریال به کارگردانی حسین نمازی و تهیه کنندگی سعید پروینی با نمایش گوشه‌ای از نگرانی و انتظار خانواده شهدای حادثه منا در حج خونین سال 94 این شب‌ها از شبکه سه سیما در حال پخش است.

مروری بر جرایم بن سلمان در پرس‌تی‌وی

برنامه «از قلم افتاده» ضمن بررسی بحث‌های مطرح شده اخیر درخصوص ملک بن سلمان به بررسی جرایمی که وی از زمان به قدرت رسیدن در عربستان مرتکب شده است، می‌پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی حامد عزتی زاده ضمن اشاره به دست داشتن ملک بن سلمان در قتل خاشقچی، بازداشت و ربودن منتقدان رژیم سعودی در کشورهای مختلف توسط وی را مورد بحث و گفتگو قرار می‌دهد.

این برنامه همچنین ربودن سعد الحریری نخست وزیر لبنان و به راه انداختن جنگ یمن و ارتکاب جرائم حقوق بشری بزرگ در این کشور را به عنوان دو مورد دیگر از جرایم بن سلمان مورد نقد و بررسی قرار خواهد داد.

«از قلم افتاده» پنجشنبه بیست و چهارم آبان ساعت 16:20 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه پرس‌تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت 03:00 ، شنبه ساعت 00:20 و 08:20 و یکشنبه ساعت 20:20 به وقت تهران پخش می‌شود.

محمد شیری به آی‌فیلم می‌آید

محمد شیری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان این جمعه مهمان آی‌فیلمی‌ها می‌شود. در مستند «خارج از کادر» پیشکسوتان عرصه هنر از دغدغه‌ها، خاطرات و مشغله‌های این روزهایشان می‌گویند. جمعه بیست و پنجم آبان‌ماه محمد شیری در برابر دوربین «خارج از کادر» برای مخاطبانش در آی‌فیلم از حال و هوایش در این روزها می‌گوید.

شیری، متولد سال 1328 است و از سال 49 تاکنون در عرصه سینما و تلویزیون فعال است. او علاوه بر حضور در 17 فیلم سینمایی، در سریال‌هایی همچون جاده چالوس، مسیر انحرافی، قهر و آشتی، ساختمان پزشکان، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، چارخونه، گنج مظفر، شب‌های برره، جایزه بزرگ و دردسر والدین حضور داشته است.

«خارج از کادر» با حضور محمد شیری جمعه ساعت 22:30 روی آنتن می‌رود ‌و در ساعت‌ 06:30 روز شنبه بازپخش خواهد شد.

تحلیل جنگ سایبری در مستند" کیفر خواست"  شبکه پنج

مستند " راپرتچی " و "کیفر خواست" کاری از گروه خانواده و کودک  شبکه پنج سیماست که در روزهای پایانی هفته روی آنتن می‌رود. این 2 مستند به تهیه کنندگی قرارگاه پدافند سایبری کشور و کارگردانی ارشاد فضلی خانی تهیه و تولید شده است.

مستند ترکیبی " راپرتچی" با محوریت و رویکرد بررسی تهدیدات تلفن های هوشمند از منظر کارشناسان داخلی و خارجی و همچنین مسائل مربوط به هک، جاسوسی از گوشی های هوشمند را مورد رصد و تحلیل قرار می‌دهد. این مستند با روایت و اجرای علی خسروی موضوع فوق را برای مخاطبان تبین و مطرح می‌کند.

" راپرتچی" پنج شنبه بیست و چهارم آبان‌ماه ساعت  22:30 به مدت 40 دقیقه از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.  مستند سه گانه " کیفر خواست" نیز روز جمعه در سه بخش در جدول برنامه های شبکه پنج سیما قرار می‌گیرد.

" کیفر خواست" در سه قسمت به بررسی تاریخچه جنگ های سایبری، گردش مالی حوزه سایبر و حمله استاکس نت می پردازد. لازم به توضیح است: استاکس نت پیچیده ترین نسخه از انواع جنگ های سایبری که علیه تاسیسات صلح آمیز هسته ای کشورمان انجام شده است. داود نماینده روایت گر این مستند است.

مستند "کیفر خواست"  روز جمعه 25 آبان ماه در ساعات 10 صبح، 16:40 بعد از ظهر و 20:30 شب بر روی آنتن می رود.

فراستی و شب‌های هنر به روانشناختی سینما می‌پردازند

«مقدمه ای بر روانشناسی با تاکید بر روانشناسی شناختی در سینما» در شب سینمای امشب بررسی می‌شود. گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما از مهرماه،  اقدام به پخش مجله زنده تصویری «شب های هنر» کرده است که در پنج برگ به تئاتر، موسیقی، شعر، کتاب و سینما می‌پردازد.

امشب طبق روال هر چهارشنبه شب در قسمت سینما، مسعود فراستی مجری کارشناس برنامه میزبان دکتر محسن بنی هاشمی عضو هییت علمی دانشگاه و کارشناس در حوزه علوم شناختی و رسانه می‌شود  و با وی در خصوص « روانشناسی شناختی در سینما» گفتگو می‌کند.

در رویکردهای معاصر به نقد و تحلیل آثار سینمایی، رویکرد روانشناسی شناختی یا رویکرد شناختی نسبت به این مدیوم افزایش یافته و در حال گسترش است. پرداخت به این دیدگاه هم در فیلم‌های سینمایی نمودی پررنگ دارد و هم در تحلیل و واکاوی اینچنین آثار سینمایی. در واقع هنگامی که رویکرد شناختی به تحلیل علمی و استفاده از علم در حوزه روانشناسی بهره می‌برد به طبع به واکاوی آثاری سینمایی می‌پردازد که در آن ژانر علمی یا حضور علم و مسئله پردازشگری مغز در سوژه‌هایش وجود داشته باشد.

در واقع دو گونه سینمایی در هم‌آمیخته را می‌توان به راحتی به دیدگاه شناختی متصل دانست. نخست آثار علمی تخیلی است و دیگری آثاری که به تجزیه و تحلیل و پردازش مغزی می‌پردازند.

با این حال اما علاقه‌مندان به روانشناسی شناختی نیز از منظر فیلمسازان مورد انتقاد قرار گرفته‌اند و فیلم «درخشش ابدی یک ذهن پاک» یکی از مهمترین این نقدهاست و جالب اینجاست که علاقه مندان به روانشناسی شناختی این فیلم را در زمره آثاری با دیدگاه شناختی قرار داده‌اند.

برای آشنایی بیشتر با مفاهیم تخصصی سینما و نقد در فضای آن، ساعت 23 مخاطب شب سینمای «شب‌های هنر» به تهیه‌کنندگی سلمان وکیلی  باشید.

آرنولد ایران به تلویزیون می‌آید

مجید قمری قهرمان بادی‌کلاسیک دنیا شب گذشته مهمان دوازدهمین قسمت از مسابقه تلویزیونی «هفت در سه» بود و با شرکت در این مسابقه، مهارت‌های مختلف و آمادگی بدنی و ذهنی خود را به چالش کشید. مجید قمری قهرمان بادی‌کلاسیک دنیا و نایب قهرمان مسابقات آرنولد کلاسیک است. ورزشکاری که علاوه بر ورزش، در موسیقی و خوانندگی هم دستی بر آتش دارد.

مجید قمری همچنین پس از حضور و شرکت در این مسابقه، در پستی که در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد، امیر مقاره یکی از دو خواننده گروه موسیقی ماکان‌بند، مهدی توتونچی مجری ورزشی و ایمان صفا بازیگر تلویزیون را به چالش حضور در مسابقه دعوت کرد.

مسابقه تلویزیونی هفت در سه، تنها مسابقه بزرگ و مهیج اکستریم است که آیتم‌های آن استاندارد بین‌المللی دارند. این مسابقه کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما و به تهیه‌کنندگی و کارگردانی غلامحسین بای است و اجرای آن را دانیال عبادی، بازیگر تلویزیون و سینما بر عهده دارد. در این مسابقه، مهارت‌های بدنی و آمادگی جسمانی شرکت‌کنندگان به چالش کشیده می‌شود.

بخشودگی جرایم بانکی تولیدکنندگان موضوع مناظره تلویزیون

موضوع "بخشودگی جرایم بانکی تولیدکنندگان" در برنامه جمعه بیست و پنجم آبان "مناظره" مورد بحث و بررسی کارشناسان قرار خواهد گرفت. "بخشودگی جرایم بانکی تولیدکنندگان" و سایر مسائل مرتبط، موضوع مورد بحث، نقد و بررسی برنامه این هفته مناظره در شبکه یک سیما است که با حضور برخی کارشناسان و صاحب‌نظران در مورد آنها تبادل نظر صورت خواهد گرفت. در سوال نظرسنجی این برنامه هم پرسیده شده است:" آیا موافقید جریمه‌های دیرکرد تسهیلات تولیدکنند‌گان را دولت پرداخت کند؟ 1. بله 2. خیر.

برنامه مناظره به تهیه‌کنندگی علیرضا اسکندری کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیماست که جمعه‌ها حوالی ساعت 23:15 با اجرای مرتضی حیدری و با حضور صاحب‌نظران و اصحاب رسانه روی آنتن می‌رود.

مستند مسابقه «ماجراجو» از جمعه روی آنتن شبکه امید

مستند مسابقه مهیج و پرنشاط «ماجراجو» با هدف تقویت روحیه مسئولیت پذیری نوجوانان، کنترل اضطراب و استرس از روز جمعه 25 آبان ساعت 20:15 روی آنتن شبکه امید پخش می شود. این مسابقه علاوه بر فضای رقابتی و هیجان، جنبه آموزشی نیز دارد که در گروه های 2 یا 3 نفره متشکل از یک نوجوان و اعضای خانواده او پخش می شود.

پیش از شروع مسابقه آموزش های لازم به نوجوان داده می شود و پس از آن او به عنوان مسئول، هدایت گروه را به عهده گرفته و به دیگر اعضای گروه آموزش می‌دهد.

مسابقه ماجراجو در سه مرحله آفرود، کمپینگ(اقامت در چادر) و ماشین های باگی برگزار شده و در خلال مسابقه همه اصول مربوط به هر محله آموزش داده می‌شود. مستند مسابقه «ماجراجو» به تهیه کنندگی «سید رضا میرمحمد» در 5 سری که 4 سری اول آن 13  قسمت  30 الی 40 دقیقه ای است و سری پنجم، مرحله فینال این مسابقه خواهد بود که بین نفرات اول تا سوم سری های قبل پخش خواهد شد.

نوجوانانی که تمایل دارند به همراه اعضای خانواده خود در این مسابقه شرکت نمایند، اطلاعات فردی و شماره تماس خود را به سامانه پیامکی 30000965 ارسال نمایند.

ناگفته‌های فساد در فوتبال ایران و آسیا امشب در«فوتبالیسم»

دوازدهمین قسمت از برنامه‌ی تلویزیونی «فوتبالیسم» امشب با موضوع ناگفته‌های فساد در فوتبال ایران و آسیا روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. دوازدهمین قسمت از برنامه‌ی تلویزیونی «فوتبالیسم»  امشب حوالی ساعت 22:40 روی آنتن شبکه‌ی سه سیما می‌رود. فوتبالیسم در این قسمت به موضوع مدیریت و فساد در فوتبال می‌پردازد.

محمد دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال ایران در این فوتبالیسم از تجارب خود در سطح نخست فوتبال ایران و آسیا سخن می‌گوید. همچنین «داریوش مصطفوی» نیز ناگفته‌هایی را از زد و بند و تبانی در فوتبال ایران و آسیا، بیان می‌کند. «احسان محمدی» روزنامه‌نگار و نویسنده نیز دیگر مهمان فوتبالیسم امشب است.

در کنار این گفت‌وگوها، آیتم‌هایی مانند با تمرکز بر مسائل پیرامون کنفدراسیون فوتبال آسیا و لیگ قهرمانان آسیا  نیز برای این قسمت از فوتبالیسم تدارک دیده شده است.

فوتبالیسم جدیدترین برنامه‌ی ورزشی شبکه‌ سه سیماست که هر چهارشنبه شب روی آنتن این شبکه می‌رود. این برنامه، به ابعاد مختلف پدیده‌ی فوتبال در جهان امروز می‌پردازد.

شبکه امید و روز فوق العاده کتابخوانی

ویژه برنامه «فوق العاده» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی روز جمعه بیست و پنجم آبان‌ماه روی آنتن شبکه امید می‌رود. این ویژه برنامه  که از محل «باغ کتاب» تهران روی آنتن خواهد رفت با دعوت از مهمانان مختلف و پخش آیتم‌های متنوع به مساله کتاب و کتابخوانی به ویژه در بین نوجوانان می‌پردازد.

ویژه برنامه «فوق العاده» به تهیه کنندگی «هومن ستوده» و با اجرای مشترک «رامتین چیت سازان» و «آلاء خامه یار» روز جمعه 25 آبان ماه ساعت 18 به مدت 75 دقیقه از شبکه امید پخش خواهد شد.

بازپخش آن نیز روز شنبه 26 آبان ماه ساعت 12 خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما